primul pas

7 Dec

Se spune ca prinul pas este sa recunosti ca ai o problema, dar ce faci cand ai mai multe?? Iti gasesti una mai importanta si incerci sa o rezolvi! Ok. Problema mea e ca nu gasesc acea mica calitatea numita vointa. Ok, nu toti o gasim uneori stiu! De asta mi-am propus un mic pariu, prin acest blog, sa gesesc un personaj in fiecare zi despre care sa scriu. Personaj?? Da! O sa va imaginati ca nu o sa se mai poate povesti cu mine pentru ca va fi scris totul. NU!! Nu ma refer la prieteni ci la oameni din afara cercului care in fiecare si imi fac sau nu viata mai frumoasa(asta nu se intampla tot timpul si de cele mai multe ori ma enerveaza). Cum ar fi azi de exemplu, tipul de la firma care se ocupa cu strangerea intretinerii. De ce el?? Pentru ca e genul de tocilar respectuos, care uita tot timpul sa nu sune la sonerie pentru ca ramane blocata si suna pana scoti cutitul si o indrepti. Repet, de ce acest individ?? Pentru ca si azi ca si ultima data am luat cutitul cel mai maire din casa si am deschis usa cu el. Eu: Ce vrei?(cu cutitul in mana) El: Pai sti…. tre sa …. tre sa …. citesc apometrele… Eu: Ok …El: Ok cand aveti timp se poate si maine. Oare sa se fi speriat din cauza mea sau a cutitului?? Si dupa ce am inchis usa oare am zambit ironic?? Putin asa

Un răspuns to “primul pas”

  1. Sergiu Decembrie 7, 2009 la 11:42 pm #

    … si pana la urma a citit apometrele ? sincer degraba nu va mai trece pe la usa ta …

Lasă un răspuns

