special day by me

11 Dec

Da azi e ziua mea!! Si a inceput cam trist cu copii de la scoala germana cu nevoi speciale. Toate am plans in momentul in care au inceput sa colinde. Se bucurau ca ne vad acolo si se jucau cu microfoanele noastre, ne mancau din priviri. In momentul in care a aparut Tony si Panin, nu mai stiau ce sa faca si pe care sa il atinga primul. Trist e faptul ca guvernul nu le da bani pentru mai multe activitati si ii tine inchisi intre patru pereti in loc sa se poate bucura si ei de viata frumoasa pe care o traim. Cand eram de varsta lor eram tot timpul prin copaci si la diferite activitati la care mi-am facut genunchi de fotbalist, pline de semne de buna purtare. Nu mi-am imaginat pana acum cat de tare sunt marginalizati si cat de greu trebuie sa ii fie unui ingrijitot pentru ca asa cum ni s-a atras atentia azi: „voi plangeti??ati venit aici 5 minute? dar noi care suntem de o viata, ce sa facem??”. Omul lucreaza de 30 de ani in sistem, era tocit si uns cu toate alifiile, iar noi l-am crezut rautacios. Da, azi de ziua mea ma duc sa ma petrec si o sa uit mai spre seara dupa cateva pahare si dupa ce primesc cadouri cum mi-am inceput ziua;dar imi aduc aminte maine. Nu va rog decat sa faceti macar un gest umanitar in zilele astea. Gasiti o persoana care se bucura la un zambet si care va intinde mana si ajutati-o!!!!

In alta ordine de ideei nu imi doresc nimic de ziua mea, multumesc pentru atentii si pentru urarile de bine, sper sa fiu inconjurata toata viata de prieteni de acum si sa ma bucur alaturi de voi un fiecare an. Stiu ca daca e sa merit ceva o sa primesc, iar pentru restul cum spune o baby girl de a mea „anything you do can and will be used against you in the court of common sens” asa ca mare gija si deveniti macar cu un gest mai buni, asta e dorinta mea.

3 Răspunsuri to “special day by me”

  1. Paula Decembrie 11, 2009 la 3:55 pm #

    Ce baby girl desteapta ai :D…ai dreptate cu saracii copilashi, ce fericiti erau…stai si te gandesti ca un om sanatos se plange ca nu are iubit/a de craciun, sau nu are liber de sarbatori sau nu are bani sa isi cumpere cizmele alea scumpe pe care le-a vazut in mall, iar ei…ei radeau, cantau si se bucurau doar pentru ca au primit pungutze cu dulciuri…Panin era cu ochii in lacrimi…are doi copilashi superbi si cred ca ii multumea lui Dumnezeu pt asta…cat despre cei care ne conduc…imi pare raussa spun asta, dar mi-ar fi placut sa schimbe locul cu pustii de la scoala din Baciu…

  2. maria Decembrie 11, 2009 la 4:49 pm #

    mama irina ce post ai bagat…eu ma pregateam sa fiu cretinutza…si m-au dat lacrimile:(….totusi cantitatea scazuta de bun simt si compasiune cu care defilez nu prea imi dau voie sa fac vreun comment legat de prima parte a postarii…dar pot sa iti zic din suflet, cu mult drag..la multi ani… si chiar meriti…”a loth”:):*:*:*

  3. Alin Decembrie 11, 2009 la 8:46 pm #

    cum zicea Tony, „in locuri din astea se vede ce norocosi suntem noi”. eu am avut norocul sa ma uit pe filmarea asta. si m-am bucurat cand l-am vz pe pustiul care a a spus „8-0 pentru cfr cu ceahlaul” cum statea langa Tony. doi oameni minunati.
    La multi ani, Irina! inca o data. distractie maxima. ajung eu pe acolo sa-mi iau berea.😛

Lasă un răspuns

