retoric

15 Dec

Cred defapt ca toti avem in cercul de prieteni pe unul care nu stie sa faca altceva decat sa se dea mare cu ce si cum face, ba chiar sa denatureze putin adevarul spre beneficiul lui. Ce mi-a placut ieri cel mai mult a fost ca ne-am intalnit cu doua grupuri de prieteni si toti aveau o alta varianta a aceleiasi povestiri, al aceluiasi prieten. Ma gandeam, omul vrea sa para interesant si cand ai si multi bani mai uiti si mai confunzi povestile, cautam si eu o scuza, dar mi-au taiat-o repede prietenii lui vechii. „Esti nebuna, asta nu a facut nimic pe bani lui, se da mare pe bani lui tatsu si a viitorului socru daca se hotareste fata sa il ia”. Intrebare retorica: mai sunt multi copii de bani gata care fara sa faca nimic se dau mari pe bani lui mami si tati??Si in timp ce scriam mi-am dat seama ca e un fel de „focoasa Iulia” (in cazul lui Iuliu, pentru ca e vorba de un baiat) dar tot asa apar si piti de pe langa fotbalisti, ele nu fac nimic altceva decat sa ii lase sa se descarce hormonal langa ele sau cu ele si deja trec de la statutul de exemplu Alina la prietena lui x fotbalist. Intrebare retorica: toti vor 15 minute de celebritate pe spatele altora???

2 Răspunsuri to “retoric”

  1. Teodor Februarie 21, 2010 la 3:04 pm #

    Din pacate…da. Sunt si vor mai fi copii de bani gata care se umfla in pene pe spinarea parintilor sau a altora. M-am intalnit si eu cu astfel de exemplare in job-ul meu si cand i-am intrebat ce-au facut, concret, pana la varsta asta, s-au balbait si-au schimbat subiectul. Asa ca „la gara!” cu asemenea exemplare de australopiteci imbogatiti peste noapte sau pe seama parintilor🙂

  2. Teodor Februarie 21, 2010 la 3:06 pm #

    La fel de bine insa cunosc persoane care provin din familii de bani gata si nu epateaza cu chestia asta (chiar am un coleg in birou care trage cot la cot cu noi desi ar putea sta bine-mersi acasa, se poate trezi la 12 dupa-amiaza si are bani suficienti cat sa nu mai stie ce sa faca cu ei). Pt asemenea exemplare – rare, ce-i drept – respect!

Lasă un răspuns

