sanie cu zurgalai

19 Dec

„Minus 8 grade, ce frig!” Isi mai aduce aminte cineva cate grade erau afara cand ne rugam de mami sau de tati, dupa caz, in vacanta de iarna sa ne lasa sa mergem la sanius? A ninis, e plin pe strada de zapada pe care nu o curata nimeni si ne plangem de tot felul de lucruri; dar isi mai aminteste cineva cum cu cateva zile inaintea Craciunului toata lumea avea o singura dorinta sa ninga! Da e frig, dar e normal e iarna de obicei iarna vine cu zapada, la ce va mai plangeti(si nu imi pasa de autoritatile care nu si-au facut treaba!!!).

Imi amintesc cum ma duceam sa sanius in curtea scoli si stateam pana seara si imi erau ude hainele, ajungeam acasa la mami care ma invelea in 2 paturi si imi aducea ceaiul cald cu aspirine si cateva sandwichuri calde, cum de abia asteptam sa vina urmatoarea zi sa trag iar sania dupa mine. Imi amintesc cum aveam 2-3 zile inainte de sarbatori in care sa facem curatenie si de mancare si cum dupa cateva ore de stat in bucatarie, cand intram in living aveam bradul facut si cadourile sub el si niciodata nu il prindeam pe” Mos Craciun”, care defapt cred ca era nenea Marcel, vecinul nostru de balcon dar nu sunt sigura nici acum de asta pentru ca mai vreau sa cred in magia Craciunului si in bunatatea oamenilor mai ales de sarbatori.

Asa ca m-am hotarat: anul asta astept sa aud sania cu zurgalai, clinchetul clopoteilor, sa fac de papa si sa aud un fosnet in camera mare si sa vad langa brad cadouri. Ce fac pentru asta curatenie si mancare si sa sper ca pentru cineva am fost cuminte anul asta si nu imi aduce doar fructe(desi nu mi-ar strica putina vitaminizare).

Cat de tare mi-ar placea uneori, macar pentru o zi  sa mai fiu copil.

La voi vor suna clopoteii, sania cu zurgalai condusa de Mos Craciun va va aduce cadouri?? Mergeti la colindat?? Mai sunt cateva zile, stiu dar macar sa va faceti un plan si sa nu fiti tristi daca sunteti singuri de Craciun, sigur cineva se gandeste la voi…Deci vine Mosul??

5 Răspunsuri to “sanie cu zurgalai”

  1. Alin Decembrie 19, 2009 la 8:45 pm #

    nu. la toate intrebarile din ultimul paragraf.

  2. Alin Decembrie 19, 2009 la 9:24 pm #

    pai nu tine doar de mine sa primesc cadouri, right? zici de parca as vrea sa fiu amarat de craciun. :-j

    • irinamancas Decembrie 19, 2009 la 9:30 pm #

      nu chiar stiu ca nu vrei asta si nici eu nu iti doresc; doar banuiam ca o sa spui ceva ceva pesimist. crede-ma ca daca vrei poti sa vi spre noi oricand:D:P

  3. Alin Decembrie 19, 2009 la 9:54 pm #

    femeie, muncesc pe 22, 23, 24, 25, 26, 27. :))) cand sa vin? :))

Lasă un răspuns

