bring it on 2010

3 Ian

3 zile si a inceput o alta numaratoarea. Cica trebuie sa faci o promisiune la inceput de an?? Ce promisiune sa faci ca te lasi de fumat? Cum sa nu te lasi cand tigarile s-au scumpit? Cum sa dai echivalentul a 4 paini pe un pachet de tigari? O alta promisiune care ti-o faci e ca o sa slabesti. Cum sa nu slabesti cand s-au scumpit toate si oricum va trebui sa reduci sau chiar sa renunti la anumite alimente. Si atunci ce sa promiti? Va zic eu,mai nimic! Orice ai face trebuie sa treci de anul asta cu bine, sa nu mori de foame, sa nu dai bani aiurea si sa te mai si distrezi.

Ok ce ar mai fi altceva?Da, ce nu mi-a placut de sarbatorile astea:

1.faptul ca s-a topit zapada inainte de Craciun

2.a.cu toate ca, am doua baby girls din alba, nu le-as da „albanezilor” carnet

2.b.nu vreau sa supar nici pe baby girls din zalau, dar nici „salajeni” nu sunt exclusi

3.ca sunt doar 48 de kilometri de autostrada

4.ca a distarut cinematografele (republica,arta, victoria) din cluj, nu aveam unde sa vad un film intre Craciun si Revelion pentru ca la mall era sold-out la orice.

5.ca nu am carnet, nu de alta dar as fi condus macar 10 km o masina din garaj

6.cablul tv rds-rcs, care se blocheaza si nu merge

7.cu toate ca aveam ceva kg in plus, am mai pus vreo 7 asa sa fie caci daca se poate de ce nu?

8. ca a fost vreme de primavara in decembrie

9.ca au durat asa putin

10. ca se termina programele cu filme bune la posturile tv nationale

11. de luni incep o saptamana de atarnat iar pe la aeropoarte si stadioane

Ce frumos asa incepe 2010 cu o lista de what not to do! Bun si ce sa faci in anul are vine, ce sa iti propui? Eu una, as fi avut planificate 3 vacante: a. sa imi vizitez orasul adoptiv, Barcelona b.o saptamana in Tenerife c.un weekend prelungit la Praga. Va ramane doar varianta b, ne trimite cineva la resort 5 stele, all-inclusiv, de clienti fideli ce am fost. Ar fi trebuit sa ne luam casa; sa fac scoala de soferi. Ce vremuri de mult apuse, cand puteai sa iti faci planuri. Planul meu pe anul 2010 sa trec de luna ianuarie, dupa restul vin oricum si sa vedem ce ar fi. Asa ca, nu stiu parerea voastra eu zic clar si raspicat bring it on 2010!!!

7 Răspunsuri to “bring it on 2010”

  1. Alin Ianuarie 3, 2010 la 8:52 pm #

    nu mai fac niciun plan. oricum nu-mi ies. sanatate maxima la toata lumea.

  2. Sergiu Ianuarie 3, 2010 la 11:04 pm #

    Intr-adevar este destul de greu sa iti faci planuri pe 2010 avand in vedere situatia destul de precara in toate domeniile.
    Planurile vor veni pe parcurs in functie de vremurile ce vor urma.Pana una alta multa sanatate si nervi de fier pentru acest an 2010 pentru toti.

  3. camelia Ianuarie 3, 2010 la 11:48 pm #

    cred ca cel mai important lucru e sa avem liniste si pace acasa. prin asta suntem mai optimisti.
    si da, se anunta vremuri grele, trebuie sa ne bucuram de jobul existent.
    iar daca se zareste vreo vacanta (e.g. tenerife) nu trebuie ratata!!! :)))

  4. Levi Ianuarie 4, 2010 la 1:16 pm #

    Nici nu ştiam că ai blog. Vezi că voi fi cu ochii pe tine:D. La mulţi ani!

  5. raluxx Ianuarie 4, 2010 la 2:34 pm #

    Despre 2010 aud peste tot ca o sa fie foarte bun. Pentru mine nu a inceput prea bine, asa ca ce-mi doresc eu?..nici nu stiu, mi-e teama sa nu imi iasa pe dos..

  6. Teodor Februarie 21, 2010 la 3:01 pm #

    Sanatate, in primul rand. Dupa ce-ti pierzi unul din parinti, rapit de cancer la doar 51 de ani, realizezi ca e mai importanta decat toate si nu-ti doresti nimic altceva. Daca mai ramane si fericire si niste banutzi intr-un cont off-shore, apoi e bine…. :)))

    • irinamancas Februarie 21, 2010 la 3:04 pm #

      stiu cum e mama s-a dus la 52 de ani tot de cancer…

Lasă un răspuns

