Desperate measures, desperate people

7 Ian

Dupa cum va spuneam zilele trecute, an de criza si nici nu a inceput bine. Drept urmare azi toate jurnalele vorbeau de taxe. Ma uitam la Prima TV, cand am vazut o stire facuta exact dupa scheletul ultimului post. Ce mi-a placut cel mai mult ca au inceput exact cu taxa pe apa de ploaie de care spuneam si eu. Tot de acolo am aflat ca exista taxa pe magar, sau pe aerul dintre stalpi. Cel mai comic a fost un reportaj cu niste locatari din nu stiu ce sector din Bucuresti, care sunt amendati in functie de cat de tare latra patrupedele din apartament. Asta pe langa faptul ca platesc cat pentru ei cat pentru o persoana, la intretinere. Ce mai ramane cu cel mai bun prieten al omului? Ii construim o cusca in fata blocului sau un mini bloc unde sa sta numai ei?

Revenind la oile noastre. M-am gandit ca ar fi numai bine sa incep cura de slabire si dupa ce am ascultat diferite pareri, cea mai buna cura de slabire, in timpul careia sa nu mor de foame, e cea disociata. Asa ca de azi am inceput. Nu stiti cum e cura disociata, cel putin asta pe care o tin eu? Va spun: o zi lactate, o zi legume,o zi fructe si o zi carne. Si incepeti cu ce zi vreti. Pentru ca fiecare dintre noi are o personalitate diferita si mai adaugam de la o cura la alta diferite lucruri, eu am ales sa complectez cu supa de varza si un pahar de apa dimineata pe stomacul gol. De ce apa? Pentru ca apa fiarta si lasata pana a doua zi dimineata , cica absoarbe toate toxinele in drumul ei pana in stomac si de acolo mai departe😉. 

Cel mai important in cura de slabire e si srijinul celor din jur, adica la oameni din casa cu care stai. Cel putin la noi, tinem amadoi cura, deci nu am probleme sa fac mai multe feluri de mancare. Totusi azi am asistat la o intamplare draguta. Ne-am pus la masa si am inceput cura cu ziua de lactate, oameni din jurul nostru au ramas socati, de parca cura de slabire era ceva tabu pentru ei. Dupa parerea lor cu cat esti mai gras cu atat esti mai sanatos si nu conteaza de cate ori pe luna te duci la doctor cu diferite dureri sau de cate ori nu te poti misca din cauza stari generale de rau. Oare sa fie din cauza grasimilor din organism sau a faptului ca bolnav fiind te preface ca tine un regim alimentar?

 Cum adica cura? Si ce mancati? O sa muriti de foame! Dar paine aveti voie? Si aici normal raspunsul e NU!! Cum adica nu, pei painea e sfanta, cum nu mancati paine? Pei painea merge cu orice, de ce nu mancati paine? Si paine in sus si paine in jos cat de buna si minunata e. In secunda urmatoare rupe din painea calda, de care noua ne e interzis sa mancam si incepe sa manance paine cu iaurt de fructe. Pe langa faptul ca zambea la fiecare muscatura, parca nici nu avea incredere in noi.

 Acum vine intrebarea: in curele de slabire pe langa regimul alimentar, lipsa alccolului, sport cat cuprinde mai ai nevoie si de increderea celor din jur sa slabesti?? Si as mai avea o intrebare: care e cura voastra preferata sau cu care din ele ati slabit cel mai mult?

P.S.: O sa va spun in a mea care a fost cea mai grea zi, pentru ca stiu ca la toate exista „cea mai grea zi”, si cat am slabit, atat eu cat si partenerul  meu de viata.

5 Răspunsuri to “Desperate measures, desperate people”

  1. Alin Ianuarie 7, 2010 la 10:33 pm #

    la alcool nu cred ca rezisti.😛

  2. dorin Ianuarie 7, 2010 la 10:38 pm #

    cura de slabire e o prostie prin faptul ca are o finalitate clar definita. banuiesc ca nu sunteti boxeri sa trebuiasca sa slabiti inainte de un meci sa va incadrati in categorie. inteligent ar fi sa va schimbati dieta si stilul de viata in ansamblu nu sa slabiti 5 kile ca sa aveti loc unde sa va ingrasati inapoi – si poate peste. ca sa-ti raspund la intrebare, depinde de tine. e ca si cu blestemele tiganesti – te afecteaza daca crezi in ele. pe mine ma motiveaza mai mult neincrederea celor din jur si faptul ca mi se spune ca nu pot face ceva.

    • irinamancas Ianuarie 7, 2010 la 10:46 pm #

      nu suntem boxeri, dar suntem grasi😀 si asta te doboara uneori asa ca am decis sa slabim; in rest sper sa pot sa le dovedesc ca am facut bine ca am inceput regimul alimentar😉

  3. Teodor Februarie 21, 2010 la 2:56 pm #

    Nu stiu daca tu CHIAR ai nevoie sa slabesti, dar eu nici nu vreau sa aud de asa ceva in ceea ce ma priveste. La 1,83 metri inaltime cat am, cantaresc 63 kg. Si asta cu televizorul in brate :)))) Asa ca eu incerc sa ma ingras, doar ca nu prea reusesc bagat in priza fiind tot timpul😛

Lasă un răspuns

