bigger,older,taller

26 Ian

Ce mai face y? Ai mai vorbit cu x? Iti mai aduci aminte de..?Voi ce ati facut in ultimii 10 ani?? Cam asa ar incepe discutia intre fosti colegi de clasa de liceu care au, intalnirea de 10 ani. Va spun sincer sunt putin scary de intalnirea asta, nu de alta dar nu toate amintirile din liceu sunt dragute si cu siguranta foarte multi dintre fosti colegi sunt casatoriti si asteapta copii si parca orice ai facut pana acum se duce pe apa sambetei cand ei vor avea copii si tu nici macar nu ai stabilita data nunti sau momentul in care sa aduci un copil pe lume intarzie sa apara din anumite motive. In fine nu as fi asa de scary pentru ca stiu ca m-as intalni cu gasca vesele si ne-am distra, fara sa ne criticam prea tare, sper.

Nu de mult mi-a insotit partenerul de viata la o astfel de intalnire si mi-a placut. Parca toata apa care a curs pe Somes in timpul asta nu le-a schimbat prietenia si mai ales parca i-a adus mai aproape: toate chiulangitele cronice si locurile de fumat sau de baut,colegi pe care nu ii suportau, profi pe care ii simpatizau sau nu,cu cine si din ce clasa te-ai combinat,prima mare iubirepentru ca de obicei o intalnesti in timpul liceului si sa nu cumva uitam de majoratele de ne-uitat. Si sa citez pe cineva foarte simpatic nu mai conteaza ce si cum, atat timp cat vi cu ceva nou, barfe noi=”apropie-te-ni-te”.

Acum 10 ani nici nu stiu ce imi doaream sa devin, nici la ce facultate sa ma duc si nu vedem drumul pe care urma sa calc. Aveam cea mai iubita persoana din viata mea langa mine si credeam ca pot cuceri orice varf oricat de inalt ar fi. Pe locul I era distarctia si iesitul cu prieteni. Nu ma gandeam la casatorie si la copil pentru ca mi se parea ca e mult pana atunci. Acum imi lipseste mama zilnic, am o slujba care imi place din toate punctele de vedere si m-as gandi macar o data inainte sa escaladez orice munte, iar distractia vine cam o data la doua luni la o seara retro sau de ziua mea. De casatorie si copil inca nu se pune problema pentru ca inca nu ne-am trait in totalitate viata si mai avem multe de vazut si rezolvat.

Nu am invatat in totalitate cu ce se mananca viata si cu si nici nu am avut o lingura de argint cu care sa ma hranesc zilnic, dar sunt mandra de ce am realizat singura si de ce am devenit. Ma bucur ca mi-am gasit o persoana care ma intelege si ca e langa mine si la bine si la rau deci e ca si cum am fi casatoriti si eu sunt oricum copilul sin relatia asta deci si capitolul asta e rezolvat.

Voua de ce v-ar fi cel mai frica la intalnirea de 10 ani? Voi ce ati facut in acesti 10 ani? Bigger,older, taller sau inca suntem niste adolescenti? Ce va lipseste cel mai mult din vremea liceului?

5 Răspunsuri to “bigger,older,taller”

  1. Adi Ianuarie 26, 2010 la 6:31 pm #

    :)) eu deja am avut intalnirea si a picat exact in momentul in care no job no gf no wories. dar a fost placut si recomfortant sa vad ca nu ne-am schimbat asa de mult si ca unele trasaturi ale caracterului si ale personalitati raman( am devenit doar niste copii in corpuri mai batrane)

  2. anda panda Ianuarie 26, 2010 la 6:43 pm #

    Si intalnirea mea urmeaza in aceste luni…10 ani..mult si sa i numeri. De la inocenta acelor ani,cu lipsa grijilor si bagpulismul specific varstei si pana la cele mai simple bucurii,de tot mi e dor.Abia astept sa merg sa-i dau profei de istorie peste nas. A zis k o sa ajung o ratata.Si nu, nu a fost motivant.Nu pentru mine…si nu la inceput de drum.Am devenit a bit bigger,not taller,but defetetly older. Am simtit o de fiecare data cand am luat o in acesti 10 ani de la capat,cu forte noi…si mult curaj.Elitele clasei s-au multumit k simpli functionari in spatele unui calculator,intr un birou prafuit de mii de dosare(program pontat,by default).Si eu ii vedeam acu 10 ani viitori cercetatori in fizica nucleara..sau pisi:).Eram 20 de gagiks si 7 baieti (nu barbati).Abia astept privirile…privirile acelea;).

  3. Grasu Ianuarie 27, 2010 la 12:38 pm #

    Eu am sarit peste intalnirea de 10 ani, sa nu devin depresiv, deoarece colegii mei chiar majoritatea au familie, copii si tot alaiul si eu inca imi traiesc viata asa de „bine” incat mai am mult pana ii ajung din urma pe altii sau ma ajung e. Problema cu familie in ziua de az i ii cam complicata, majoritatea s-a casatorit devreme si au divortat la maturitate. Dar nimic nu este pierdut. A fost frumos in liceu, fara griji, rate probleme de serviciu.

  4. Alin Ianuarie 27, 2010 la 12:49 pm #

    frumos la intalnirea de 10 ani. 90% din colegi cu familii, in asteptare de prunci. dar nu cred ca asta e motiv de prea mare depresie. fiecare are drumul lui. oricum, intalnirea a fost condimentata mai mult de amintiri, decat de povesti despre sot/sotie, fiu/fiica. frumos a fost momentul in care s-a strigat catalogul si am zis fiecare pe unde lucram, ce planuri avem. na, ca-s singurul care lucreaza in presa, din toti cei 26 de fosti elevi ai clasei.😀

  5. Teodor Februarie 21, 2010 la 2:49 pm #

    Eu am facut intalnirea de 10 ani anul trecut, in toamna. Faza tare a fost ca la intalnire m-am dus om casatorit, cu sotia, k la o saptamana dupa intalnire sa aflu ca voi deveni si tatic :))) Nu mi-a fost frica de intalnirea asta, chiar am asteptat-o cu emotie si interes. Pentru a vedea ce-au facut si ceilalti colegi, dar si pentru a-i mai vedea (cu unii nu m-am mai intalnit din liceu).

    Evident ca amintirile si intamplarile haioase din liceu au tinut capul de afis, dar si „poznele” pe care le-am facut intre timp. Unii dintre colegi s-au schimbat, altii nu. Multi mi-au zis ca nu m-am schimbat (fizic si caracterial), altii ca da. In bine, evident🙂 Imi place sa cred ca inca sunt un copil, deep down inside, cu aspect de om matur. Ce-mi lipseste cel mai mult din liceu? Poznele facute, chestiile aiurite spuse, actiunile facute pe nepusa masa, flirturile cu colegele…. Pe atunci nu aveam grijile si responsabilitatile de acum, mi-ar placea sa ma mai intorc in timp. Chiar si pentru cateva ore…

Lasă un răspuns

