imagine that

17 Feb

De ceva vreme nu am mai scris mai nimic si asta pentru ca nu gaseam nimic de scris.  Nu vreau sa intelegeti gresit, dar mi se pare absurd sa scrii despre ce ti s-ar fi putut intampla in fiecare zi si sa nu aiba uneori nici un sens, doar de dragul de a scire.

Pentru ca stam foarte mult timp langa barbati si la job si in timpul liber, pentru ca uneori te plictisesti sa vorbesti de haine,make-up si alte lucruri mai feminine conversatia vrei nu vrei ajunge si la relatiile fizice dintre femei si barbati. Si asta uneori ii sprerie pe domnii din jurul nostru, dar uneori ne sperie si pe noi ce putem scoate pe gura si cat de departe poate merge imaginatia (bolnava uneori) .  Si aici nu vorbim de barfele care le poti auzi despre un anume X cu o anume Y care coboara dimineata sa ia micul dejun intr-un hotel din vestul Clujului sau nici despre minciunile sau adevarurile spuse pe seama unor domnisoare cu anumiti domni(si ii numesc asa doar pentru simplul fapt ca au un alt statut social). Vorbim despre acele momente cand dupa ce ai termiant o discutie cu cineva mintea incepe sa isi imagineze anumite lucruri si oricat de mult ai incerca sa o opresti nu poti.  Aici incepe fantezia? Intreb pentru ca nu am avut niciodata o fantezie si nu stiu daca pot numi gandurile respective fantezii.  Cu ce incepe o fantezie? Cand si cum se transforma ea in dorinta? Si din momentul in care s-a transformat in dorinta ar trebui sa actionezi si sa rezolvi problema sau ar trebui sa ramana in mintea ta?

Ok, stiu ca post-ul asta nu seamana cu nimic din ce v-am obisnut pana acum dar era si e o curiozitate de a mea.  Revenind la vechiile obiceiuri nu prea am nimic nou sa va spun din ceea ce nu stiti. Clujul explodeaza si la propriu si la figurat. Tot mai multi oameni intra mai adanc in criza. Mai e mai putin de o saptamana si o sa inceapa returul campionatului cu tot cu blaturi, certurile intre cluburi si toate celalalte lucruri care fac fotbalul mai putin placut. Imi pare rau pentru celalalte sporturi care vor trece pana la vara din nou pe locul 2.  

 Ce ma bucura pe mine cel mai tare e faptul ca o sa pot sa incep sa va scriu mult mai des si mult mai multe pamflete si sa ma ditrez si eu putin, promit ca o umblu cu carnetelul sa nu le uit.

Intrebarea  de azi pentru voi, simpla, fanteziile sunt un subiect tabu? Pentru voi momentul fantezia s-a materializat??

Dedicated to….my baby girls care sunt uneori complicele mele si de asta imi sput drage.

5 Răspunsuri to “imagine that”

  1. kaloo Februarie 17, 2010 la 5:19 pm #

    salut irinuca
    mi-e dor de voi da vin acasa pe 12 martie
    va pup

  2. maria Februarie 17, 2010 la 6:22 pm #

    materializarea fanteziei…a good fuck:)..:*:*:*

  3. Alin Februarie 17, 2010 la 7:59 pm #

    maria, i love u! :)))

  4. Teodor Februarie 21, 2010 la 2:18 pm #

    Subiect tabu? De ce sa fie subiect tabu fanteziile? Eu nu le consider asa. Am avut si inca am multe fantezii… Pe unele mi le-am indeplinit, la altele inca mai lucrez🙂 Personal, cu cat mi-am indeplinit mai greu o fantezie, cu atat a fost mai intens🙂

Lasă un răspuns

