sick and tired

4 Mar

Satula nu bolnava! Si de ce nu as fi? Sunt satula de oboseala din fizic, satula de oamenii cu doua fete de care nu scapi nici cum, satula de „lingai”, defapt nu i-am suportat niciodata. Satula de tot felul de probleme de care uneori ai senzatia ca nu o sa mai scapi desi stii foarte bine ca „vine soarele si pe strada ta”, cum spunea mama. Sincer uneori sunt satula si de  vreme si e pentru prima data cand spun asta. De ce sa te chinui sa lucrez de dimineata pana seara, pentru un salariu de tot rahatul? Uneori nici satisfactia ca faci ceva ce iti place nu mai e si e pacat.

„Beautiful day” de la U2, e piesa care ma trezeste in fiecare dimineata in jur de 9 jumate, la final de zi cand imi pun alarma sa sune iar, ma gandesc ce a fost frumos in ziua respectiva. In afara de placerea de a intalni la diferite subiecte prieteni cu care sa poti sa zambesti, in rest mai nimic. Ajung acasa si ma bucura zambetul omului de langa mine. Stiu ca ar trebui sa fie de ajuns, dar parca lipsurile rastoarna paharul.

De vina pentru starea asta de bine sa fie oare pofta de primavara sau vara sau sa fie de vina faptul ca iarna iar ne bate la usa?

Cand aveam vreo 12-13 ani,dupa ce imi terminam temele pentru a doua zi la scoala, ieseam la bloc sa ma joc. Era o gasca mare tin minte, iar eu faceam parte din copii care trageau cu urechea la povestile celor mai mari din gasca. Ei deja venisera de la servici si ieseau sa se relaxeze. Faceau glume si radeau intr-una, isi faceau planuri pentru sfarsitul saptamanii si plecau cam in fiecare zi la sucuri in oras sau cine stie ce iesiri facea. Varsta lor nu e deloc diferita cu a mea de acum, dar situatia e total alta.  Defapt cred ca mai mult imi e dor de zilele fara griji, cu mult soare , cu zambete multe, de „ascunsa”, de curtea scolii, de florile care le furam din diferite gradini si le duceam mamei, de adevaratele anotimpuri, de faptul ca de Pasti trebuia sa mergi la biserica si sa iti aduc Iepurasul haine noi, de Craciunul plin de zapada. Ce sa mai tot atata de tot ce nu imi placea cand eram mica.  Era o data un film cu titlul „vreau sa fiu mare” ei dorinta mea acum e sa fiu mica sa am parte de tot ce nu am stiut aprecia.

Stiu ca si voi aveti zile de felul asta, cum treceti peste ele? Voua de ce va e cel mai dor din copilarie?

P.S.: Sa nu intelegeti gresit ma bucur ca am un loc de munca, ca am prieteni, ca am gasit barbatul cu care sa imi petrec restul vietii si de faptul ca sunt sanatoasa si inca nu avem probleme asa mari. Azi sunt doar satula de tot felul de lucruri rele de zi cu zi.

3 Răspunsuri to “sick and tired”

  1. Alin Martie 4, 2010 la 8:01 pm #

    dar cei care nu gasesc jumatatea cum ar trebui sa se simta? :-j

  2. matusa Gabi Martie 5, 2010 la 12:46 pm #

    nu te alarma la ce simti exista o definitie ,,astenie de primavara,, dar stai linistita iese soarele!!!

  3. Paula Martie 5, 2010 la 12:53 pm #

    Lasa irinuca, dupa ploaie vine si vreme buna…si poate ca intr-un fel…e bine ca sunt si chestiile astea urate, altfel poate nu te ai bucura in fiecare zi de cele bune enumerate mai sus…mai ales de Sergiu🙂
    si ca tot vb de sergiu, mi-a placut partea cu „barbatul alaturi de care vreau sa imi petrec restul vietii”🙂 very nice….

Lasă un răspuns

