remembering a love letter…

16 Mar

In filmele vechi intotdeauna dragostea pare cel mai de pret lucru pe care cineva poate sa il aiba. Si ne place la toti, vrem sau nu sa recunoastem sa fim cuceriti. Pentru ca azi am vorbit cu o veche cunostiinta, mi-am amintit cat de bine e sa simti macar o data in viata ca te iubeste cineva si mai mult cat de frumos e sa te cucereasca cineva. Sa nu credeti ca devin melancolica sau ca sunt o romantica incurabila, nu spun ca nu as fi, dar mi-am amintit de o scurta perioada din viata mea si vreau sa va spun tuturor celor care nu credti ca la un moment dat apare de unde nici nu te astepti dragostea asta.

Era vara si era coleg de clasa cu prietena mea cea mai buna, nu spun ca dupa nu ai devenit ei la randul lor iubiti, sa trecem repede peste….Nu, nu asta conteaza. Pe langa faptul ca il vedeam frumos era si foarte „sensibil” daca e cuvantul potrivit, „relatia” noastra a durat aproximativ 3 luni, nu de alta dar la varsta de 14 ani toate sunt relatii si toate trebuie sa dureze pentru totdeauna si e o tragedie daca ne lasa dar mai mult ne trece dupa 3 zile sau 4. Oricum  ideea e ca in astea 3 luni am fost foarte rasfatata si am invatat de la el cam cum ar trebui sa se comporte un barbat cu o femeie,din punctul meu de vedere, ca de aia e blogul meu si mi-s plecate caprele.

Cum sa se comporte un el fata de o ea??Pentru mine?? Sincer depinde de la o varsta la alta, oricum fara violenta. Poate va da-ti seama ce vreau sa spun in randurile de mai jos. Rasfatul din partea lui venea sub forma unui telefon, dat pe fix, pentru ca nu erau mobile, pentru a imi spune buna dimineata sau noapte buna; auzeam o bataie in usa si cand deschideam erau tot timpul flori si ocazional cate o mica scrisoare de dragoste sau o poezie, pe care inca le mai pastrez. Flori la orice intalnire doar pentru ca ne vedeam si „pentru ca e azi” si tot timpul ma facea sa rad. Chiar si in momentul in care ne-am despartit mi-a adus flori. Conteaza ca am ramas prieteni si ca dupa ce am plans eu o tura pe scari la etajul 10 pe umarul prietenei mele cele mai bune am tinut si eu umarul pentru ea.

Da puteti sa spuneti ca sunt nebuna, asta ma caracterizeaza si nu as fi eu daca nu as fi asa, de ce v-am spus povestea de mai sus, va rog sa alegeti partea frumoasa din ea, pentru ca am multi oameni in jurul meu care inca nu l-au gasit pe Fat-Frumos sau Ileana Cosanzeana si pentru a va ridica moralul si a va face sa zambiti.Pentru ca trebuie doar sa deschizi ochii si sa vezi ce e langa tine…

Asa ca de ce sa nu incerci? De ce sa nu crezi?? De ce sa nu astepti sa vina un print pe un cal alb?(reversul medaliei nu il stiu)

Sper sa va ganditi ca inca nu l-ati cunoscut si sper sa se comporte frumos si sa va rasfete asa cum meritati atat voi doamnelor cat si domnii..

P.S.:Scuze celor doi ca le-am facut o mica parte din viata publica, nu am dat multe detalii sper si am facut-o pentru un scop anume, scopul scuza mijloacele??Oricum imi sunteti dragi si ea in continuare e cea mai buna prietena a mea

Un răspuns to “remembering a love letter…”

  1. Alin Martie 16, 2010 la 10:39 pm #

    apropo de scrisori de dragoste… prin clasa a 10-a, eram amorezat rau de o fata. doar ca nu aveam cuvintele la mine, vorba cuiva. asa ca am prins momentul cand mi-a cerut cartea de psihologie si i-am strecurat o scrisoare de dragoste. versuri meseriashe. dupa un timp mi-a dat cartea inapoi. si nimic. niciun cuvant. nici da, nici ba. am crezut ca a aruncat scrisoarea si ca nu sunt eu de nasul ei. asa ca am abandonat „lupta”. dupa ani si ani, i-am povestit fetei si am intrebat-o ce s-a intamplat cu scrisorica. mi-a zis ca n-a gasit nimic intre paginile cartii. habar n-avea ca sunt mort dupa ea.😀 a fost flatata cand a aflat, dar degeaba. are pe cineva.😛

Lasă un răspuns

