Second chance=Smiling Club

5 Iun

Ne place sau nu sa recunoastem, in momentul in care soarta iti ofera o a doua sansa in ceva de cele mai multe ori o pasam pentru data viitoare. Si atunci de ce mai cerem o a doua sansa??? Pentru ca ne place ideea unui inceput, nu pentru ca am schimba foarte multe in comportament sau in felul nostru de a fi.

De ce as accepta imbratisa o a doua sansa pentru zambetul la finalul zilei, pentru o viata mai linistita, pentru vacante la capatul pamantului, pentru ca in final ai posibilitatea sa faci ceea ce nu ai facut pana acum. In momentul in care as pleca singurul lucru pe care l-as lua cu mine, in afara de amintiri frumoase, ar fi prietenii.Dar din puctul meu de vedere nu trebuie sa pleci intr-o alta tara pentru a avea o a doua sansa poti sa incepi, daca ai vointa si putere de caracter si aici, dar in special si in primul rand cu tine. Sa realizezi ce iti place si ce nu si sa te accepti asa cum esti!

Vorbeam cu cineva zilele trecute si imi spunea ca la un moment dat toata lumea se schimba si daca e asa, tu cu propria persoana mai esti sincer? Ce schimbi la tine? Devi mai responsabil? Ce se intampla cand te schimbi??

Eu vreau sa va dau o solutie simpla cu care din punctul meu de vedere ti-ai schimba in bine viata zilnic si credeti-ma ca e atat de simplu. Tot ce trebuie sa faceti e sa zambiti, sa va cautati motivele care va fac sa zambiti si sa pur si simplu sa ZAMBITI.

De ce ar trebui sa fie mai greu decat atat?? Si de ce nu sa zambiti??? Oricare dintre noi ne simtim mai bine cand zambim!!

Propun infintarea unui club al zambetelor in care zilnic sa va numarati zambetele, iar a doua zi sa incercati sa zambiti de 2 ori mai mult si tot asa. Cine se alatura??

Si atunci daca stiti ca e asa de simplu, v-ati da o a doua sansa?? Mai vrea sa va spun un lucru nu mai puneti la suflet probleme altora si nu va mai incarcati cu ele. De aici incepe totul.

Smiling Club isi deschide portile de azi!!

3 Răspunsuri to “Second chance=Smiling Club”

  1. Delia Iunie 6, 2010 la 6:32 am #

    Eu ma inscriu in clubul zambetelor! Mi-a placut ideea si mi-a placut si cum ai scris tu!

  2. sebastian August 31, 2010 la 8:07 pm #

    ma inscriu si eu in clubul zambetelor!!!dar cred ca o sa ramanem fara tine tu nu sti sa zambesti………….tu chiar razi si chiar cu mare pofta:))))

  3. irinamancas Septembrie 12, 2010 la 3:39 pm #

    cu toate ca rasul e sportul meu preferat, promit pentru tine sa invat sa si zambesc sa nu ramani/eti fara mine

Lasă un răspuns

