I good you bed night

8 Iun

Cat de tare ne dorim uneori ca un vis sa se transforme in realitate? Si ce facem atunci cand visul se deruleaza in fata ochiilor nostri? Te ciupesti sa vezi daca e realitate?

Intotdeanuna mi-am dorit sa am momentul meu de pace, iar vara imi aduce un astfel de moment, norii roz ai apusului. Momentul in care oricat de fericita as fi nu am cum sa nu devin melancolica. Mai frumos decat orice tablou de al lui Monet si orice fel de arie. In momentul acela ma gandesc la toate lucrurile pe care mi le-as dori si la tot ce am. M-as urca in masina si m-as lasa condusa pana cand as ajunge la un loc secret de unde as vedea mai bine apusul, as avea persoana draga langa mine si mi-as mai dori sa nu se urce intr-un lift care nu duce nicaieri.  La un astfel de apus de obicei ma gandesc si la relele pe care le-am facut, nu sunt multe dar nu sunt nici putine dar important e ca nu imi pare rau.   Dar stiu ca a doua zi soarele ma va acompania unde vreau si ca daca nu ploua sper ca seara sa am iar momentul meu de pace.Si intre rasarit si apus, visul devine realitate.

Imi amintesc de o vacanta la mare si acum dupa 10 ani ne mai bufneste rasul daca una dintre noi zice „cat catcher”, cum am ulmblat 10 zile cu bixtonim dupa mine sa poata fata respira pentru ca am vrut sa facem baie in mare noaptea, poate de aici alergiile?? Cu ce  incep clipele de vara? Un patry, un bagaj si un drum spre mare sau munte. Visul meu acum o petrecere pe plaja care sa tina pana dimineata, un parfum bun si o privire cu sub inteles…si sa nu lipseasca Jack sau vre-unul din prietenii lui! Vorbeam cu cineva saptamana trecuta si v-am mai spus, cica femeile o luam razna rau,vara. Eu recunos, sunt innebunita anul asta dupa vara si daca  inseamna ca sar putin de pe fix, asta se intampla de obicei asa ca vara doar imi da o scuza in plus sa incerc sa ma simt bine si sa pot sa trec mai usor peste momentele rele din timpul zile. Si daca nu plec la mare ma multumesc cu un wischy-cola si ceva prieteni gata sa inceapa o petrecere.

Si de ce I good you bed night pentru ca eu la noapte ma bag la somn cu o alta idee. Sincer va asptept pe toti. Cine vine?

I’ll be on the beach, vanilla sky and I’ll be the saddes girl holding a martini glass till you find me….push the button care to join me??

p.s.: poate fi si in alta locatie, nu ma supar daca ajungem la Barcelona oricum Spania castiga Campionatul Mondial asa ca o sa fie o fiesta tot timpul!!!

2 Răspunsuri to “I good you bed night”

  1. Alin Iunie 8, 2010 la 8:57 am #

    mai e mult pana la toamna????😛

  2. Bianca Iulie 5, 2010 la 9:27 pm #

    da…melodia spune multe. Imi permit sa-mi iau pauza 4 minute si 2 secunde si sa zambesc. te pup Ubita!!

Lasă un răspuns

