fara tine…

24 Iul

„Fara tine-i cumplit, fara tine mi-e greu,
De n-ai fi tu cum esti, eu nu as ramane eu,
Sa imi aduci ierni de iad, sa imi dai toamne reci,
Sa ma-njuri,sa ma-nseli, dar sa nu poti sa pleci.”
Andrei Paunescu

Pe cat de bine ar suna cuvintele pe atat de mare e durerea. Imi dau impresia ca aceste cuvinte sunt spuse dupa o despartire si mi-ar placea totodata sa le aud si sa fie spuse  la un inceput de relatie. Chiar exista momentul in care gasim persoana care scoate la iveala adevarata fata a noastra? Daca nu te urci in trenul care te duce la ea? Cum ramane cu tine? Poti sa te descoperi si singur? Cata suferinta trebuie sa induri pana sa zici, stop de aici numai eu? Sau si mai bine sa poti sa devii fericit?

Mi-ar placea sa cred ca poti sa traiesti o viata intreaga fericit fara sa  spui „fara tine, nu-s eu”

Zilele astea am parte doar de zambete si asa fara sa vreau am inceput sa zambesc si eu mai mult. Daca poti sa fi fericit „fara tine” inseamna ca poti fi   de unul singur un „eu” implinit.

Si o sa inchei cu un alt citat, de parca azi ar fi vremea lor dar mi se pare ca poetul are ceva dreptate  si doar dupa o suferinta de genul as putea spune „fara tine”…

„Cel mai trist lucru in dragoste este faptul ca de cele mai multe ori, sufletul ti-l rapeste exact acela care nu are nevoie de el” I.L. Caragiale

Si in viata reala dupa „fara tine” si „nu are nevoie de el” cu siguranta o sa spui: karma is a bitch si uneori este…

8 Răspunsuri to “fara tine…”

  1. Alin Iulie 24, 2010 la 9:35 pm #

    nu cred ca e cineva fericit singur…

    • irinamancas Iulie 24, 2010 la 9:38 pm #

      fara ca fericirea persoanei respective sa fie conditionata de o alta. pana la urma fericirea e o optiune personala, sau nu?

  2. Alin Iulie 24, 2010 la 10:17 pm #

    o fi. dar nu vad cum o persoana ar putea fi fericita singura. poate doar multumita. sau ceva de genul. complicata si fericirea asta. :-j

  3. anda panda Iulie 25, 2010 la 7:58 pm #

    sunt perfect de acord k fericirea e pura amagire daca nu e shared.asta ti o poate confirma oricine, de la milionari shallow pana la aritisti cum e Paunescu, care a gustat din cupa amara a suferintei,dupa ce a fost da, FERICIT,altaturi de cea pe care nu vrea s o piarda.si vb aia toate vin cu un pret. iar cele 21 de grame a soul ului,desi par putine,cataresc al draq de mult cand vine valu’

  4. sebastian August 31, 2010 la 7:56 pm #

    fericirea ti-o imaginezi ,o visezi singura daca esti destul de destepta sa o intretii, sa o dezvolti si cu altcineva inseamna ca ai castigat ceva,dar nu te increde mai ai inca de luptat…

  5. sebastian August 31, 2010 la 8:17 pm #

    sa fi fericita ca sa traiesti fericita:))

Lasă un răspuns

