si totusi

26 Iul

„Si totusi ma voi indragosti din nou. Si, totusi, sunt pregatita in fiecare zi sa-mi incep viata din nou printr-o mare, iremediabila, sfasietor de frumoasa iubire.” Alice Nastase

Dar la cate incercari avem voie? De cate ori trebuie sa suferim? De cate ori trebuie sa avem langa noi un umar pe care sa plangem si care intr-un moment dat sa ne impinga mai departe? Dar daca am iubit si am fost la randul meu iubita de 2-3 ori asta inseamna ca nu mai are rost sa incerc, sau inseamna ca e randul sa sufar?

„N-am sa cer niciodata nimic, n-am sa strig, n-am sa ridic ochii de la glezne. Doar daca vreodata va mai incepe furtuna si dragostea va cadea din cer ca un fulger, voi intinde mana spre tine.” Alice Nastase

Si el? Daca el nu imi va intinde mana? Cele 21 de grame cu care raman dupa ce pleaca valul, ca sa o contrazic  p’anda, o sa ramana doar ale mele si nu o sa le pot imparti cu nimeni. De fiecare data cand ajungi sa iubesti parca iti promiti o multime de lucruri si incerci sa faci o multime de schimbari,dar de cele mai multe ori ,fara sa iti dai seama iti acorzi tie sansa sa te descoperi, sa ai grija de tine, sa incepi sa visezi, sa ai incredere. Dar toate se pot prabusi ca si cum nu ar fi existat, daca raspunsul e nu.

„Si mult dupa ce povestea s-a-ncheiat, am continuat sa-i iubesc cu tot sufletul in vis, pe taramul unde nu exista ranchiuna, nici tradare, nici moarte. Am adormit senina si m-am trezit chircita de chinurile dragostei.” Alice Nastase

Si asta inceamna ca dragostea nu e nimic mai mult decat  o fantezie, e un ideal, ca nu exista mari pasiuni ci doar povesti care dureaza mai mult sau mai putin. Si de ce fugim toata viata in cautarea…”the one” si daca nu o/il gasesti inseamna ca ai trait degeaba? Si daca il/o pierzi, va fi pe taramul viselor si de acolo imi place sa cred ca va disparea dupa 3 luni printr-o extractie simpla a uitarii, daca nu oricine ii va lua locul va fi supus  compararii si testelor si daca treci cu brio poate ai o sansa, defapt poate ti se da o sansa. Si poate incepe ceva frumos si daca nu plangi aproape o viata dupa ” o singura clipa de dragoste amara valoreaza mai mult decat o neindragostita tihna de o mie de ani.” Si totusi nu renunti si iti promiti ca vei fi fericit din nou si vei mai apuca sa gusti macar o data din dragostea amara amestecata cu sirop si fruct de anasas….

Un răspuns to “si totusi”

  1. Alin Iulie 26, 2010 la 8:21 pm #

    cate probleme pui si tu, de parca ai fi singura. cand colo, ai flacaul acela extraordinar langa tine.😉
    poate nu e viata irosita chiar de tot, daca nu gasesti pe cineva. dar e in mare parte…

Lasă un răspuns

