lady go pretender

11 Oct

Ce inseamna fericirea si cand poti spune ca esti cu adevarat fericit? cat de mult trebuie sa sacrifici sa ajungi la „fericire”?Azi mi-am dat seama pentru a nu stiu cata oara ce usor pot fi fericita si cat de simplu e in cel putin pentru mine sa ajung acolo. Cat despre sacrificii, cu siguranta le facem cu totii, si de obicei se incepe de la ceva la care am renunta usor si cred ca se ajunge in final pana la a te sacrifica pe tine pentru cei din jur.

Late night wonder, sexy go pretender!  Zilele trecute imi spunea cineva ca nu are de ce sa fie gelos, e o stare pe care nu o intelege si mai mult nu isi complica viata cu asemenea prostii. Nu mi-a venit sa cred ca nu a fost gelos niciodata(chair niciodata nu cred) si ma simteam chiar prost ca pana acum nu am realizat ca ai o siguranta in tine mult mai mare daca nu te intereseaza si razi in fata unei astfel de stari . Orcium invidia cel putin cred ca exista! Pentru diferite motive care uneori par chiar foarte puerile!

Zilele astea sunt invidoasa pe voi toti! De ce pe toti? Pentru ca va puteti lua cateva momente de liniste cand ajungeti acasa, ca puteti da muzica la maxim, sa dansati, sa faceti de mancare, sa va bagati in vana plina cu apa calda cu un pahar de vin si o carte buna! Sa visati cu ochii deschisi la o multime de lucruri fara ca nimeni sa va derajeze cel putin doua ore.

 De ce late night wonder sau lady(sexy) go pretender?? Pentru ca in astfel de momente de rasfat si de relaxare poti te poti intreba, te poti juca, te poti mira si mai mult poti chair si visa la un fel de sexy(un alter-ego pentru mine cel putin). Si de ce asa? Pentru puterea si increderea pe care o acumulezi. Asa ca pana o sa ajung sa fac macar unul dintre lucrurile de mai sus, cel mai mult mi-ar placea sa dau muzica la maxim sa dansez si sa ajung intr-o vana plina cu apa calda, o sa fie my late night wonder….cat de fericita o sa fiu in momentele alea si daca a meritat sa am rabdare sau nu? Ce e si mai dragutz ca nimeni nu poate sa imi stearga zambetul de pe buze!!!!

P.S. Mi-e tare dor de mine!

5 Răspunsuri to “lady go pretender”

  1. Alin Octombrie 11, 2010 la 8:17 pm #

    ei na, au dat drumul la apa calda????😛

  2. Alin Octombrie 12, 2010 la 6:55 pm #

    sper sa se rezolve pana vin iar, la anu’!😀

    • irinamancas Octombrie 12, 2010 la 6:58 pm #

      inca o luna si avem si balcon cladit si inchis cu termopan, si caldura si apa calda si poate ne face joy o surpriza si face si pui😀😛

  3. Alin Octombrie 13, 2010 la 6:36 pm #

    amin!😀

Lasă un răspuns

