all I want for…

12 Noi

 

 Cu toate ca va place sau nu mai e mai putin de o luna si tre sa puneti bani de cadoul meu!!

1. pentru cine stie nu mai are rost sa spun cat de frumos si simplu e sa fi surprinsa cu un buchet imens de flori dat din suflet!

2.parfum-LOEWE, Essencia Femme (pentru ca au trecut cam 4 ani de cand nu il mai am si mi-e dor de el)

3. am vazut zilele trecute un pushphone(smart phone) foarte dragutz a nu stiu cata generetie de N 7o si ceva, cu un fel de mov foarte discret, un telefon elegant si frumos si destept si mai ales mi se potrivea de minune. acum ca nu e ala sigur si e un i-phone nu ma supar,dar mi-ar placea N-ul ala frumos!:D

Fara prietenii mei si familie nu as putea sa ma simt deloc implinita si asta e cel mai important, imi doresc sa ne simtim bine impreuna in weekendul respectiv, imi doresc sa rad la fel de mult cat am facut-o si pana acum si imi doresc pentru toti voi care o sa imi fiti aproape si doar cu un simplu gand bun multa sanatate si fericire.

Cand eram mai mica, de ziua mea imi doream nespus de mult sa ninga si apoape tot timpul mai cadeau cativa fulgi, acum pentru ca iernile nu sunt asa cum erau o data nu mai imi pot dori ninsoarea. Asa ca va rog sa ma credeti ca lista de mai sus e facultativa. Da, are o tinta precisa, dar nu e obigatoriu nimic altceva decat flori. Iar pentru cine vrea sa ma faca fericita 10-11 decembrie vor fi zilele in care va trebui sa inteleaga ca voi fi o rasfatata numai pentru ca e ziua mea si e o zi speciala pentru mine! Asa ca daca promiteti cafele apai sa ne vedem la cafele, iar daca v-am promis chef apai PARTY sa fie!!!

 Counting down days until my b’day!!

Lasă un răspuns

