Am stat la masa cu…..Iubirea

21 Dec

Am stat la masa cu Iubirea….. La inceput nu am stiu ce sa ii vorbesc, auzise atatea povesti de dragoste si o stia si pe a mea. Stia ca fara sa vreau am sa incep sa ii cer. Nu mai cerusem niciodata. Si aici m-am blocat ce poti sa ii cer ce nu a mai auzit, ce pot sa ii spun fara sa se plictiseasca, cum o fac sa fie si mai curioasa de soarta mea.

Am stat la masa cu Iubirea….. Am ajuns sa imi dau seama ca transpir in palma si ca am fluturi in stomac, sa simt un parfum care imi trezea toare simturile, sa tremur de placere si ce m-a surprins cel mai mult sa plang de fericire.

Am stat la masa cu Iubirea…..I-am cerut sa ii sopteasca intr-o noapte sa nu ma uite,sa ma ierte cand gresesc, sa ma iubeasca, sa nu ma paraseasca, sa ma respecte si in bratele lui sa devin femeie. I-am cerut sa ma lase sa il iubesc, sa ma lase sa fiu langa el, sa ma lase sa il fac fericit. I-am cerut sa nu imi uite lacrimile amare. I-am cerut sa il mai lase inca o noapte.I-am cerut sa nu fie… ultima iubire si sa ma lase sa iubesc pentru ca am nevoie de sentiment sa raman tanara. I-am cerut cu tot sufletul sa ne lase pe amandoi sa fim fericiti chiar daca nu o sa fim fericiti impreuna.

Am stat la masa cu Iubirea….. Si as fi facut orice sa ma atinga cu bagheta-i magica cat mai mult timp…..Am inceput sa simt razele de soare pe fata si fara sa vreau am raspuns la telefon, a inceput ziua rapid si cautam un parfum, cautam un zambet,o privire si nu le gaseam.Am inceput sa ma intreb cat de real a fost visul si daca tot ce cred ca ma simtit era real? Oare chiar am stat la masa cu Iubirea? Si oare daca nu ar fi fost nu vis, nu as fi cerut acelasi lucru? Cu toate ca acum stiu ca a fost un vis, vreau sa il numes „deja vú” senzatiile sunt egale si sunt inca ametita de la parfumuri. Cu toate ca nu ma credeti am stat la masa cu Iubirea si i-am cerut ei… sa ma iubeasca… sa mai treaca intr-o noapte pe la mine…

Majoritatea oamenilor, iubirea adevarata nu o simt niciodata. Jumate din noi avem impresia ca am avut parte de ea, foarte putin sunt aceea care pot spune cu mana pe inima ca au simtit cu adevart iubirea…

Lasă un răspuns

