2010 in review

3 Ian

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads:    Wow.

Unul dintre putinele care imi face placere, scrisul si ma pregatesc pentru cate o postare cel putin 3 zile. Imi place sa o intorc pe toate partile si ma gandesc ca nu ati vrea sa cititi ceva plistisitor, tocmai pentru asta nu scriu despre lucrui marunte care se intampla in fiecare zi. Pentru ca nu sunt usor de impresioant si vreau sa cred ca nici voi. Asa ca acest „wow” venit din partea lor, a celor care au conceput acest site unde imi pun si eu in pagina cateva din gandurile mele si uneori cele mai intime, nu poate decat sa ma faca sa fiu recunoscatoare si mandra si sa vreau sa imi doresc si mai mult in 2011.

Crunchy numbers

Featured image

A helper monkey made this abstract painting, inspired by your stats.

A Boeing 747-400 passenger jet can hold 416 passengers. This blog was viewed about 2,300 times in 2010. That’s about 6 full 747s.

Poate anul asta cu ajutorul vostru o sa reusesc sa umplu mult mai multe 747-uri si sa depasesc cifra 2,300 de vizitatori, dar m-as multumi si cu o suma egala.

The busiest day of the year was November 5th with 118 views. The most popular post that day was Drama…can we pretend…. i could realy use a wish right now.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

Drama…can we pretend…. i could realy use a wish right now November 2010
4 comments

2

imagine that February 2010
5 comments

3

bigger,older,taller January 2010
5 comments

4

About me December 2009
1 comment

5

summer calling

Cu toate ca poate din punctul meu de vedere ar fi fost altele postari care mi-au placut sau imi sunt mult mai la suflet si pe care le-as fi pus pe primul loc, nu pot decat sa ma bucur ca v-a placut acea postare si sa cred ca ati simtit dejamagirea si supararea mea in acele momente.  Presupun ca in 2010 cel putin daca v-am adus un zambet pe buze(sau pe sub mustata) si asa mi-am indeplinit dorinta.

In mare nu vroiam decat sa va multumesc ca mai intrati si mai aruncati un ochi peste ce imi trece si mie prin minte sau suflet. Sper ca si pentru voi 2011 sa fie mai bun si sa sper sa nu treaca anul si sa va para rau ca nu ati facut ceva si sa aveti curaj sa schimbati sau sa traiti frumos si cu un dram de nebunie.  Anul asta nu imi doresc nimic decat curaj si sanatate si asta va doresc si voua!

Raise your glass if you are wrong in all the right ways!!!

 

2 Răspunsuri to “2010 in review”

  1. Alin Ianuarie 3, 2011 la 10:47 pm #

    sa ne traiesti. sa ne scrii. sa ne incanti!😉

Lasă un răspuns

