Mi-e dor de

15 Feb

De ce doare asa de tare? Pentru ca nu stim ce e de facut.

De ce doare azi in special? Pentru ca nu avem raspunsul si pentru ca ne-am saturat de cotidian.

De ce doare azi…doare pentru ca stii cand nu esti iubit si cand nu primesti iubire,cand iti vine sa plangi la fiecare cuvant si trebuie sa zambesti pentru ca stii ca meriti doar un zambet si ar durea prea tare sa vada si altii cat iti e de greu sa faci fata zilei, doare sa iti faci sperante la fiecare privire si te pierzi in albastrul cerului, doare pentru ca orice ai face ajungi prin a  ierta ….

Mi-e prea tare dor de primavara, de verde, de frezii, de florile de liliac.  As vrea ca femeile sa fie mult mai curajoase, cum spunea o prietena sa poarte sandale iarna, desi mai mult curaj e in sezonul printems-ete cand poarta toata lumea. Mi-e dor de o ploie scurta pe un cer senin, sa nu ma ascund cu prietena cea mai buna sub o umbrela si sa umblam desculte prin balti in fata la Central. Mi-e dor de o cafea dimineata pe racoare la o terasa, de lebenita nu va mai spun.  Mi-e dor prietenele plecate prin strainataturi care vin vara acasa. Mi-e dor de mare si de plaja, sa ma trezesc dimineata devreme sa astept rasaritul sa o simt pe mama mai aproape de mine. Visul meu pentru noptile de vara care urmeaza e curajul sa pot sa fac ce nu am facut de mult si asta va doresc si voua.

P.S.: The line in the sand when I go to far

Lasă un răspuns

