To be or not to be a princess…

11 Mar

De cand sunt mici una dintre primele dorinte pe care si le pun majoritatea fetelor e sa devnina printese. Poate ne atrag rochile pe care le vedem in primele desene animate,poate ideea de a trai fericite pana la adanci batraneti alaturi de un „fat-frumos” intr-un mare castel cu servitor si fara nici o grija. Pe masura ce ne dezvoltam si ne dam seama de tot ce ne inconjoara „printesa” incet, incet dispare. Ne dam seama ca nu avem intotdeauna la dispozitie o „fairy godmother” sa stearga cu bagheta ei magica tot ce e rau, iar frumusetea nu e de ajuns pentru a fi printesa. Ce inseamna pentru mine printesele si nasele din poveste? Ele sunt prietenele de azi, care au intotdeauna un gand bun si o vraja cu care sa imi faca ziua mai buna

Se intampla de ceva vreme sa nu mai inteleg „printesele” din jurul meu, parca nici eu nici ele nu mai suntem la fel de impartiale.  Doare uneori mai mult decat crezi!  Am avut parte la imbolnavirea mamei de o lectie de viata: 4 adevarate printese s-au unit si au devenit de neoprit in ceea ce insemna starea de bine si de liniste a mamei si poate si a mele.  In acele momente ele au devenit si sunt pentru mine „fairy godmother”. Atunci mi-am promis sa caut si eu pe langa mine printesele pe care sa le tin aproapre toata viata si sa fiu alaturi de ele atat la bine cat si la rau.

Pe cateva dintre ele le-am gasit cred, dar oare sa fiu si eu printesa pentru ele cum sunt ele pentru mine? Voi aveti printese si fairy godmother’s pe langa voi? Si cat de des va certati,va iertati?

P.S.: Poate nu la toate v-am adus o mica atentie de 8 martie, sper ca asa sa ma revansez. Sper ca am si eu o mica bagheta cu care sa va sterg cate un pic din probleme si sa va aduc un zambetul pe buze!

Lasă un răspuns

