Scent of irony…

24 Mar

Nu am fost ironica de mult si chiar imi placea sa fiu asa putin la inceput. Nu am gasit poate nici motive,pentru ca nu am vrut, nu pentru ca nu ar fi existat ci pentru ca o perioada am vrut sa scriu de starile prin care treceam.  De ceva vreme nu imi prea pot scoate din cap anumite lucruri si ma gandeam sa le impartasesc cu voi, dupa cum urmeaza:

1. La sala. Tind sa cred ca baietii macar fac cel mult un eye contact in prima ora nu de alta dar sa nu para gay. Dupa ce ies de acolo cu siguranta se lauda, iar la a doua ora cand se vad in sala cazul in care nu isi si vorbesc de biceps,triceps, coapse gasesc sa isi vorbeasca de masini sau fotbal, dupa devin un fel de prieteni care mai ies la o bere. Cu siguranta noi fetele nu legam asa usor relatii, nu pentru ca nu am vrea, dar suntem prea invidioase. Nu conteaza ca suntem slabe sau grase suntem invidioase „cealalta cu sigurnata are ceva ce eu nu am”. Asta ar fi inceputul. In sala din cauza iegarilor prea mulati vezi toata celulita daca este si de obicei este si unde nu te astepti. Ai crede pentru ca suntem fete e mai usor sa spui „buna”,”pa” sau „la revedere” cand iesi din sala, vestiar poate chiar dus. NU!!! Asa ca am inceput cu „LL” sau mai simplu, p’anda, sa salutam asa cum de altfel e si normal atunci cand intram si cand iesim, din sala,vestiare etc. poate s-or prinde ca tine de cei 7 ani de acasa macar sa saluti. Ca sa nu mai specific ca nu are rost sa te duci la sala cu machiajul de seara pe fata, asta in cazul in care nu vrei sa faci mai multe vizite la cosmetica decat e prevazut intr-o luna. Si ca in orice sala va fi o „queen bee” care crede ca e cea mai frumoasa, cea mai buna si care face cel mai bine un exercitiu dar nici macar nu stie sa stea dreapta.

2.Si da o sa vorbesc putin despre fotbal, mai precis comenatatorii sportivi si da vorbesc din pacate de cei de la tvr si de gsp. Incepem cu TVR de la care ma astept uneori la mai mult. Cel putin stirile sportive de la TVR au ramas normale si nu cauta „scandalul/sexul/femeile din viata unora” si inca mai poti vedea si alte sporturi in afara de fotbal. Deci comentatorii sportivi de la TVR, in Champions League la meciul dintre OM si Real. Vorbim de echipa Real Madrid care a mai luat-o in barba de la Bayern Munchen,dupa ce madrilieni au condus pana la un moment dat cu 3-0 asta in cazul in care nu imi amintesc bine si nemtii au ajuns in finala. Revenim la meciul cu pricina la care in minutul 60 si ceva,scorul era 2-0 iar comentatorii credeau ca se uita la un meci din Liga I. De obicei din cauza oboseli acumulate:femeilor,bauturi;tigarilor; sindromul „nascut talent,murit speranta”;barurilor si asa mai departe fotbalisti nu mai pot face fata efortului fizic. Daca in minutul 60 e 2-0 pentru o echipa se poate termina meciul la acelasi scor. Nu si in Champions League vorbim de jucatori de fotbal cu prime uriase si orgolii imense,de antrenori exceptionali, de arene sportive, de organizare.Inca un lucru de precizat in Romania din punctul meu de vedere poti numara pe degetele de la o mana jucatorii de fotbal, iar fotbalisti si antrenori sunt cred cateva milioane.Revenim la comentatori. In Liga I te aspeti din partea comentatorilor sa nu stie sa pronunte un nume fie el si roman, sa nu stie primul 11 desi au o foaie de joc in fata, sa tina cu o echipa si asta se simta din comentariu, iar in cazul in care stiu dupa ureche regulile jocului sa desfinteze arbitrajul. Totusi dar cand ajungi sa comentezi Champions, macar sa isi faca cat de cat temele. Ma bucur ca urmeaza sa ii auzim pentru putin timp pe prietenii de la pro.

Revenim la GSP tv, unde de amorul artei comentatorii inventeaza tot felul de alte cartonase: a.) galben; b.)galben cu colt rosu; c.) galben cu doua colturi rosii; d.)galben cu jumate de rosu; e.) galben spre rosu(care e cel mai folosit); f.)galben aproape rosu; g.) putin rosu; h.)rosu.

3. Cand dai un like pe facebook, e de bun simt sa dai la o poza, la o piesa, la un comentariu, la un statul,la un link la tot ce e normal. Pentru ca suntem romani si functioneaza foarte bine proverbul ala cu „sa moara capra vecinului” asta o spun mai mult ca sa gasesc o scuza, desi nu au nici o scuza din punctul meu de vedere cei care dau like la un lucru de rau gen: pierdut job, despartiri si mai nou dau oamenii like la moartea cuiva. Oricine ar fi acel suflet pe care oamenii apropiati l-au iubit fie un caine, o pisica si ce mi se pare cel mai rau sa dai like la moartea unui om, nu conteaza ca omul cara a murit e vip sau om de rand.

6 Răspunsuri to “Scent of irony…”

  1. Alin Bufnila Martie 24, 2011 la 12:39 am #

    unde e butonul de like aici?😛

    • irinamancas Martie 24, 2011 la 1:40 am #

      stiu ca este doar ca nu stiu sa il activez, ma bucur ca iti place:D

  2. laur Martie 24, 2011 la 7:49 am #

    se pare ca butonul de like a capatat mai multe sensuri, de exemplu: sorry, need a hand?, he’s a jerk / she’s a bitch etc.

    • irinamancas Martie 24, 2011 la 11:27 am #

      la „sorry, need a hand” cand stii ca e grav mai bine dai un telefon; la jerk/bitch sunt mai mult cred ca barfe si invidie,mai sunt si exceptii.dar si daca e sa fie asa in nici un caz nu cred ca ii dai like.

      • Laurica Martie 25, 2011 la 3:05 pm #

        A vrut sa fie o ironie, probabil nu s-a inteles. Trebuia sa-i pun titlu…

      • irinamancas Martie 25, 2011 la 7:48 pm #

        am intrebat inainte sa iti raspund. se pare ca exista si situatiile spuse de tine, de asta mi-am permis sa raspund:P

Lasă un răspuns

