Crazy

16 Aug

Nu o spun pentru prima data si nici nu e un lucru nou,il recunosc de mult! Am gasit insa cateva „creiere putrede” la fel ca mine si nici lor nu e rusine! Transformam fiecare intalnire in motiv de bucurie si dupa cateva minute radem cu gura pana la urechi si cu lacrimi in ochi. Imi doream de mult sa am persoane cu care sa stau la o mancare buna si un pahar de vorbe; sa am persoane cu care sa rad cu lacrimi si printre ele imi cautam „my person”. Le-am gasit pe toate astea si poate si mai mult. Poate am fost mai norocoasa decat altii, pe la 7 ani dupa la o cearta la bloc cu tras de par am gasit persoana . Ramane singura persoana pe care o suni in orice moment si stii ca e langa tine. Pentru ca e speciala, delicata,feminina si multe altele nu imi permit sa o mai insult cu „periajul” asta, vroiam doar sa fac public faptul ca mi-am gasit persoana. Ca e la fel de nebuna ca mine si mai multe  e „the line in the sand when I go to far”.

Traim intr-o lume care fuge spre si din spre orice loc,care nu are un moment de respiro si nu isi stie bine prioritatile. De vreo 2 luni statem pe teresa la o limonada si tragem impreuna timpul de coada,toata lumea in jurul nostru fugea. Atunci mi-am dat seama ca eu vreau sa pun totul pe pauza si sa incer sa fac de toate. Nu am putut, dar pot sa rad si imi place si ma simt bine, asa ca pe undeva cred ca am decis sa radem impreuna din orice. Un dolce far niente, pentru ca la vita e bella.

Mama imi spunea la un moment dat ca un om desptet stie sa rada in primul rand de el insusi. Fiecare cu gramul lui de nebunie,pentru mine e rasul.

2 Răspunsuri to “Crazy”

  1. Pandrea Radu August 16, 2011 la 11:41 pm #

    Be` cu mine … =)))) nu de alta … insa radem mai bine

    • irinamancas August 17, 2011 la 9:56 am #

      Radu cu tine oricum e,cu bautura sau fara, tot o sa rad!

Lasă un răspuns

