Private emotion

27 Sep

Nu va spun de fluturii din stomac, nu va spun „pielea de gaina”, nu va spun de iubire, nu va spun de suparare, nu va spun de nervi, nu va spun de disperare, va spun de singuratate…

Pentru ca m-a inspirat si am gasit cuvintele in mai putin de cateva minute, americanca imi e parca tot mai draga. Nu ne-am vazut decat in poze, am vorbit doar pe mess, iar intre noi e un ocean. Ea locuieste unde m-as muta eu si eu locuiesc unde s-ar muta ea. Cred ca am ajuns de multe ori sa ne uitam pe geam si sa ne dorim ca rafala de vant sa ne schimbe viata, am vazut de prea multe ori numerele castigatoare la loto si ne-am imaginat ce am face cu bani. Am ajuns de multe ori pe patul de spital cu perfuzia in mana, dar pana mai ieri nu am simtit frustarea la cotele ei maxime „atunci cand este însărcinată cu un viitor; motiv de sărbătoare, deoarece numai în aceste condiţii putem vorbi de o adevărată schimbare a cursului nostru, personal”. Am pierdut cei mai importanti oameni pe parcursc si poate mult prea redede, m-am maturizat sau poate sunt inca a kid in a grown-women shoes;daca ar fi asa pe undeva as fi mandra ca nu am pierdut o parte draguta din mine.  Vreau sa cred ca am iubit si ca am fost iubita, ca am ras cu lacrimi in ochi,ca am avut intotdeauna o jucarie cu mine si ca am gustat si voi gusta in continuare din viata cu o pofta nebuna. Luminita de la capatul tunelului nu am vazut-o niciodata, mi-am aprins luminile singura si cu toate asta am sperat mereu ca „soarele ca iesi si pe strada mea”. Nu exista cu siguranta un „pranz gratis”, desi parca am mancat si cateva de genul. Betele in roate nu le-am numarat, iar noptile in care am adormit suspinand sunt prea multe. Lucrurile bune,nu se numara se contorizeaza unde. Nu m-am plans niciodata de singuratate si nici nu o sa incept acum, spun doar ca o simti uneori chiar si atunci cand esti in 2 si poate asta doar mai tare. Pentru ca nu pot sa inchei fara a spune ceva placut si plin de speranta iti mai spun ceva, lumina semaforului meu vreau sa cred ca este si va fi verde…

Lasă un răspuns

