De poveste

20 Noi

Pentru ca de mica am crezut in finaluri fericite. Pentru ca daca povestile, nu imi erau citite de bunicul meu le ascultam la pick-up. Pentru ca printre multe viniluri de la tata aveam si 3 cu colinzi si erau preferatele mele. Pentru ca primeam de 3 ori cadouri si nu prea conta cat am fost de cuminte tot anul. Pentru ca stateam la sanius cu toate ca de la bulgareala si de „spalt” eram unda pana la piele. Pentru ca in momentul in care intram in casa unde era cald si bine, nu vroiam nimic mai mult decat sa ies afara din nou. Pentru ca zapada stralucea asa frumos,incat credeam ca e plina de pietre pretioase si eram convinsa ca daca le caut bine o sa le gasesc.Pentru ca mi-au placut intotdeauna poeziile,povestile, pozele si orice peisaj de iarna. Pentru ca e anotimpul in care devenim mai buni si pentru ca e de poveste. Toti ne amntim ce am facut iarna trecuta, unde am fost la colindat cu cine ne-am petrecut Revelionul. Pentru ca merita sa fie o poveste care  in ciuda frigului de afara sa ne dea motive de bucurie. Pentru ca de multe ori, iarna este exact ca in povestile din copilarie, plina de povesti si intamplari hazli la un ceai/lapte/vin cald. Azi am vazut peisaje frumoase si singurul lucru la care m-am putut gandi a fost Heidi-fetita muntilor si cum o astepta bunicul ei cu lapte cald. Cum intr-o casa mica poate exista multa iubire. Lucrurile marunte fac oamenii fericiti, sau cel putin pe mine.

Mi-as dori sa va puteti bucura de iarna fara sa va ganditi la cat costa anvelopele,anigelul, cizmele,gecile si cati bani ne trebuie de una alta. Sa nu va raciti tot a doua saptamana. Iarna frumoasa!

4 Răspunsuri to “De poveste”

  1. Alinn Noiembrie 21, 2011 la 10:56 am #

    ‘tu-i mama ei de iarna, ca ma doare gatul de mor!😛

    • irinamancas Noiembrie 21, 2011 la 1:06 pm #

      Crede-ma nu esti singurul, Ale e racita iar si saraca nu mai suporta ceaiul de loc! Eu se para pana acum ca am scapat de racitul tot a 5 zi.

      • desene Ianuarie 17, 2012 la 8:24 pm #

        da IRINA is de acord cu tine si cu ALINN ma numesc DENISA am 19 ani

  2. desene Ianuarie 17, 2012 la 8:26 pm #

    hey hey puteti crede ce vreti *****

Lasă un răspuns

