See you 2012

4 Ian

De ceva vreme, imi lipseste inspiratia si ma multumesc cu ideea ca si maine e o zi in care sa pot sa scriu ceva nou sau macar interesant. Cei de la wordpress tocmai mi-au aratat care au fost cele mai vizionate „post-uri” si cine au fost cei mai fideli comentatori. Asa ca mi-am facut o idee cu ce va pot suprinde anul asta si mai ales sa va multumesc, pentru ca anul trecut 2,500 de oameni mi-au citit blogul, nu e mult pentru unii,dar pentru cele 18 noi „articole” si pentru mine e enorm. Multumesc.

Un an nou, o noua fila si poate un nou inceput.  Curaj, incerdere si determinare pentru filele calendarului 2012 care vor trece mai repede decat ma astept si care sper sa fie mai bun cu toate ca am inceput cu febra 39 si in primele ziele ale anului inca nu am iesit la aer(maine o sa stau pe bancile tribunalului in cel mai bun caz). Tind sa cred ca, daca a inceput cu febra asta se traduce intr-un an „fierbinte” asa ca sper sa fie bine si frumos pentru toata lumea. 

P.S.: Tot cei de la wordpress mi-au dat si ideea de vacanta pentru anul asta, pentru ca mi-au comparat blogul cu un tramvai din San Francisco,cica as avea nevoie de 42 pentru a duce toti oamenii care mi-au citit blogul, asa ca vacationes in US,baby! Doar sa iau o mica viza si ma opresc si pe la americanca sa imi arata New York. Cam rapid sa ma gandesc la vacanta,nu? Sau visez prea departe? Si cel mai popular articol a fost, „30 going on”, pam-pam!

6 Răspunsuri to “See you 2012”

  1. Alin Ianuarie 4, 2012 la 6:33 pm #

    Sa aduci un magnet din SF.😛

    • irinamancas Ianuarie 5, 2012 la 3:36 pm #

      daca ajung peste ocean aduc magnet din toate orasele prin care trec, inclusiv Chinatown😛

  2. bj Ianuarie 4, 2012 la 10:18 pm #

    COOL AS ALWAYS

  3. miki Ianuarie 4, 2012 la 10:19 pm #

    Stiam eu ca esti buna. te pup si te imbratisez cu drag.

Lasă un răspuns

