Asa de vineri seara…

16 Mar

Am facut ce nu mi-am dorit pana acum sa fac, dar nici de azi inainte nu o sa se mai intample am mers cu „rechini” de Floresti. Dezastru stiu! Nici nu are rost sa mergi cu ei platesti 4 lei pe un drum scurt pana la podul de pe calea Floresti  care Fany pana in centru. Acum asta,e nu o sa o mai fac si chiar daca o sa ma  grabesc o sa iau taxi.

Si printre altele vine primavara. De unde stiu, pentru ca sunt atenta sa nu scap inmuguritul copacilor si sa nu uit sa o sun si pe Bee de fiecare data. Deja cizme s-au transformat in tenesi si nu mai e mult pana cand o sa se transforme in sandalute. Pentru ca mai nou scriu toate astea in timp ce merg pe strada mi-ar trebui un senzor la telefon care sa ma avertizeze cand urmeaza o groapa, copac, stalp sau oameni. Daca tot am ajuns la oameni am sa va spun doua lucruri:

1. Ieri am fost la finante sa mai platesc una alta,una dintre distinsele doamne de la o alta coada, a inceput prin a-mi atraga atentia ca nu stau bine la coada. Nu s-a oprit aici,dupa care a inceput sa ma chestioneze cu ce caut acolo si ce treaba am. La final mi-a atras atentia ca am o geanta prea mare. Intr-un sfarsit am inteles defap ca femeia era doar speriata sa nu fiu o contabila cu geanta plina de contracte si declaratii de depus.

2.Nu inteleg de ce oamenii in general nu pot zambi pe strada? Stiu ca unii au probleme mari, dar trebuie sa fie si un motiv pentru care sa zambesti. Lumea cred ca ma crede nebuna,cu telefonul in mana,zambind. Nici nu ar fi departe de adevar! Cand suntem in alte tari chiar si in vacanta primul lucru pe care il facem pe strada e sa zambim. Am putea incepe sa facem asta si acasa, mai des!

P.S.: http://filmulclujului.ro/

Multiculturalitatea,oameni care sunt gata sa iti ofere o mana de ajutor, cladiri vechi la care descopar in fiecare zi ceva nou. Imi placea Parcul Central dar acum ca l-au „tuns” parca nu mai e la fel de primitor! Piata Muzeului e frumoasa vara. Gradina Botanica, terasa de pe Cetatuie! Voua ce va place la Cluj, ce ati vrea sa vedeti intr-un clip de prezentare a orasului?

Un răspuns to “Asa de vineri seara…”

  1. Wittenberger Martie 16, 2012 la 8:18 pm #

    draga Irina, eu zimbesc numai cind ma gindesc la caprele tale!
    Nu m i/e rusine sa zimbesc si sa rid pe strada! sint un om vesel din fire.
    o zii fara zimbet eo zii pierduta
    Cu drag
    mihai

Lasă un răspuns

