Pentru ca

23 Apr

Pentru ca da,pentru ca de ce nu si de cele mai multe ori pentru ca asa se intampla. Nimic straniu si nimic ciudat,totul vine normal si pentru ca suntem poate destul de aproape sau peste ocean ne intelegem si un simplu „.”(punct). Americanca a venit cu o idee frumoasa care a prins si care ne-a facut,pe fiecare in parte cred, sa nu ne simtim pentru cateva minute asa de singure. Si daca suntem legate de o retea de socializare ne prinde dimineata comentand si simtindu-ne bine. De fiecare data glumele si citatele sunt in meniu si nici caterinca nu lipseste. Eu parca le vad pe toate 3 in jurul mesei cu cani mari de cafea(doar P’anda are cana mica pentru ca ei ii plac shut-urile) stau la o poveste. Americanca si P’anda sunt imbracate „nekerman” doar eu si Maghiara suntem ceva mai sport/casual. Rad cu ochii plin de lacrimi si isi povestesc despre lumile diferite in care traiesc,dar nu uita de micile amanunte care ne leaga. Sunt prietenii care tin o viata si sunt altele care dureaza putin mai mult decat interesul.

Depresiile,supararile, vin dar important e sa plece si sa zambim cat mai repede si sa facem ceva ce ne place. Din carti ne raman citate care ne imbarbateaza, in care ne regasim de multe ori si ne creaza mici deja-vu-uri. Visele pleaca cu zorii zilei si de cele mai multe ori ramane o senzatie placuta. Pentru ca am avut un week-end care m-a tinut legata de facebook si pentru ca le-am simti aproape.

Am sa va bat capul cu un citat:

„Ce a fost mai intai: porcul sau curva?[…] Cine greseste mai mult, cine iubeste mai mult,cine inseala mai iute si tradeaza mai fara de scrupule, cine minte mai zdravan, cine raneste mai adanc, cine uita mai repede si mai nemilos? Stii de ce sunt barbatii porci?Fiindca femeile sunt toate, dar toate, niste curve! Mi-a spus cu convingere dramatica un domn […] Si l-am contrazis, recunoscand ca toata viata mi-am dorit sa fiu curva. Dar m-a impiedicat mereu cate-un porc de barbat. De care m-am indragostit cu deznadej de fidela sau care m-a dezamagit atat de tare, incat convalescenta lunga de dupa intalnire m-a tinut departe de alte deznadejdi, cauzate de alti dragi parteneri de iubire. Si n-am apucat, desi voiam…”

Lasă un răspuns

