Ce imi trece dimineata prin gand

26 Apr

Ori ajung prea devreme ori prea tarziu, nu ma prea sincronizez cu fany. Nu asta conteaza ci drumul din statiune la civilizatie. De ce statiune? Pentru ca poti  sa auzi cum se multiplica acarienii, atat e de liniste. Pana la strada principala totul e bine,aici incepe zgomotul care de buna dimineata te agita putin. Masini care accelerezaza langa tine,claxone,frane,vant mult, praf si din cand in cand o caruta. Sa nu mai spun ca in statie sunt 2 guri de canal,iar mirosul e asa de puternic incat ai impresia ca nimeni nu s-a mai spalat de 3 zile.
Revenind la drum e peacefull, copaci infloriti pe fiecare parte,asfalt,case mari si frumoase. Taranii au grija chiar si de strada, nu doar de curte si casa. Si pentru cine nu stie a spune despre cineva ca e taran, nu e chiar o insulta. Azi copacii sunt mai infloriti ca oricand si poate anul nu va fi asa secetos cum spun unii, iar gandul meu a fugit la copilarie. Cum trageam de timp dimineata inainte de scoala, sa aud horoscopul de la radio contact si abia dupa sa ies din casa. De cele mai multe ori ne intalneam mai multe fete,colege de clasa, in fata blocului pentru ca in 3 minute eram la scoala si acolo ne mai intalneam cu fetele care stateau langa institutie. Le invidiam pe cele de langa scoala pentru ca pot sa doarm mai mult si in acelasi timp ii invidiam si pe colegii care luau bus-ul sa ajunga la scoala,ei parca erau mai responsabili. Pana prin clasa a X-a am avut ghiozdan facut cu o seara inainte in care intrau cartile si caietele pentru ziua urmatoare. Dupa am inceput sa port o mapa in care erau puse intr-o punga de plastic cateva caiete. In facultate pe langa mapa mai era o geanta micuta in care in afara de telefon si chei parca nu mai incapea nimic. Acum am impresia in fiecare zi ca sunt nepregatita, ca imi lipseste ceva din geanta. Ba un pachet de servetele, ba dezinfectantul,ba irul de buze, ba bixtonimul. Si daca imi pregatesc geanta cu o seara inainte, parca sunt prea multe si e prea grea. As da geanta de azi pe ghiozdanul de ieri pentru a trai like there’s no tomorrow.
Si asta e drumul meu spre statie.
O sa fie mai bine cand o sa am masina?? Nu cred…

P.S. : Am tras cu pistolul mitraliera azi(un 10,trei de 9,doi de 8,un 7 si doi de 6), dar cred ca l-am cam facut de rusine pe bunicul meu veteran,cand a venit vorba sa trag cu pistolul normal, sa nu ii spuna nimeni inca.

Un răspuns to “Ce imi trece dimineata prin gand”

  1. Muse Aprilie 27, 2012 la 4:16 pm #

    free writing – good!

Lasă un răspuns

