For all the times we’ve stop, for all the things I’m not!!

20 Aug

A face curte! O expresie demodata,rau! In our days, trebuie sa construiesti casa, sa ai masina in fata ei si poate-poate! Si nici asa implinita pe plan profesional, parca nu te simti sigura pe ceea ce esti si cum arati in momentul in care stai la masa cu „el”.  Tot in zilele noastre fetele au initiativa, pun mana pe telefon si suna, trimit mesaj. Nu conteaza ca in loc de factura cu 3 milioane in plus la telefon, ti-ai cumpara o pereche de pantofi care sigur nu te vor dezamagi. Daca stii ce sa ceri si spui tare si raspicat, cazi frumos in nas si doare rau pana sa te ridici.

Nu v-am spus pana acum, dar vara uneori urasc tot.  Mi-e imi lipseste unori curajul dar si cand ma ia valul nu ma prea pot opri. In momentul ala in care simti ca totul e bine si ca nimic nu te opreste se intampla ceva, te lovesti de zid si te trezesti la realitate.  In ameteala ma surprind vorbind cu mine: „Judge me, you chilly cunt. You dyke, you bitch, cooze, slut, gash, cunt. Happy now? All judgments confirmed? Be happy. I do not care. I knew she could. I knew I loved her. End of story.”

Si pentru ca sunt 3 femei in capul meu si au si nume o sa va spun ce vorbesc ele,in momentele mele de ameteala. Poate se schimba ceva. Me, Myself si Irene au in momentul de ameteala o mica cearta cu „el”. Prefer sa stau intinsa si sa ma adun incet,sa imi gasesc forta in cuvintele lor sa uit dezamagirea, sa nu sterg nimic, sa imi iau toate masurile de precautie daca ar fi sa o iau de la inceput in jocul asta cu multe reguli pe care nu le cunosc si nici nu vreau sa le stiu. Poate aici am si gresit, am scris regulile proprii.

Me – „Stiu ca nu-ti spun nimic  din ce tu nu te-ai decis deja sa stii. Cu zambetul tau rece subtire. Nu esti singurul care poate citi oameni, stii.

Myself – ” E un nebun pentru ca el crede ca a facut o proasta din ea. Te gandesti, parca el a scapat cu ceva. Heterosapien de sex masculin, de tip tau cu parul scurt,catemelian care se uita doar dupa sutiene arzatoare, il pot vedea venind la o mila distanta.”

Irene – „E si patetic. Crezi ca e un pradator, si el crede un pradator, dar el e intr-adevar cel speriat, el este cel care fuge,nu tu.”

Cam asta e de zis despre ele, fetele din capul meu si discutiile lor interminabile si fanteziile care nu ma lasa sa dorm. Si ca si asa rau cum e tot vine ziua cu zambetul. Ziua in care oricat de greu ar fi sa crezi nu simti nimic altceva decat  o mare indiferenta si nu te mai intereseaza nimic. Mi-ar placea sa stiu ca Muse si alte fete care m-au inspirat, sa stie ca discutia asta o am in fiecare zi cu mine si ca tot eu sunt cea care imi gasesc motive sa zambesc a doua zi. Si e simplu sa pui o armura si sa nu iti pese, dar si cand e gasit punctul slab nu mai ai scapare. Dar pana la punctul slab prefer sa fiu toate lucrurile care nu le sunt zilnic. Sa aveti voi curajul sa fiti ceea ce va doriti, sa nu va opriti cand va place si sa credeti in voi!

Lasă un răspuns

