Movimento…

19 Oct

Da, dupa 2 ani primul concediu si inainte de orice plecare au inceput emotiile. Nedormit, grija ca am uitat ceva si nerabdarea de a ajunge. Totul bine si frumos pana in gara. Pentru ca nu am circulat de mult cu trenul, am uitat mirosul specific de pe peroane. In vagon nici nu m-am urcat bine si deja se certau pe loc si cine isi pune primul bagajele. Un batranel simpatic la geam cauta de zor la un radio micut cu baterii, un post si din cand in cand mai prinde o frantura de piesa sau de stire. Mi-a dat si cantecul tema pana la Bucuresti: Wonderfull Life. Am uitat ca pana la Bucale, trecem prin 6 tuneluri. Smechera de mine a zis ca isi i-a bilet la clasa I, ca nu o sa fie nimeni,, surpriza, e plin. Nu se fumeaza in tren, dar se vand bauturi alccolice si integramele au ramas la moda. Normal ca la prima oprire, din cauza restrictiilor de viteza intram in vorba, de pretul biletelor de tren, de starea vagoanelor. Incep printre altele sa gasesc pe fetele strainilor lucruri familiare, batranul seama cu bunicul si femeia cu matusa. Am iar o peisa pentru urmatoarele ore: Joyride! Intarzierile la Sncfr nu se mai calculeaza dar in jur de 4 simt racoarea muntilor si am o stare de agitatie. Ma uit in compartiment si ma vad cu mama langa mine, stau lipita de geam si ma uit in sus dupa „o cruce mare,mare” si nu ma pot abtine sa nu zambesc. Astept sa vad in zare muntii care incep sa taie cerul. E atat de frumos! Dupa cateva ore, ajung la Bucuresti, unde imi dau intalnire in gara cu Maghiara si normal ca intarzie o ora. Pe scurt am stat cu Bubu pana la 3 dimineata la povesti, timp in care Maghiara isi facea bagajul. La 5 dimineata prima cearta cu taximetristul care ne spune ca nu e hamal, in aeroport constat ca imi e foame si decid sa nu dau 35 de lei pe un sandvich. Mai bine am dat 3 euro pe supa la plic in avion. Lisabona e frumoasa din avion, acum avem de asteptat 2 ore pe Muse. La cafenea intram un vorba cu un roman care ne mai explica ce e de facut aici. Dam 6 euro pe o cafea,o apa si pe un boca si aspteptam. Maghiara a identificat deja doua „smenuri” pe care ar trebui sa le facem pe aici. Avem parte de o mica demonstratie anti-tero pentru un ghiozdan uitat la masa. Am uitat sa va spun ca wifi-ul aici se plateste cu 2 euro/jumate de ora, deci  no internet. Si daca tot e de fun si de ce sa nu o incepem frumos. Am intrat in trepidatii si mi-a scazut instant glicemia, can am realizat ca Muse nu vine, defapt ea venea cu avionul de Madrid. Mergem,dupa 7 ore de stat in aeroport,sa ne intalnim cu mama Mafaldei pentru cheile de la apartament. Restul ati vazut in poze…fun!

Lasă un răspuns

