Bon femme

20 Noi

Cu toate ca nu imi place sa va povestesc despre sindrofiile la care ma duc, acum trebuie sa ma laud.La lansarea unui nou restaurant, sa se vorbeasca de o carte care nu are nici o legatura cu restaurantul si se citeste o lista de pretarate culinare care nici nu apar in meniu, care mai mult te fac sa zambesti decat sa iti faca pofta.

Oricum cand se vorbeste de un chef (nu de un bucatar amator fara vreo scoala specifica) sau cand cheful iti vorbeste despre mancare involuntar salivezi. De bucataria hoinara e un concep si o idee care s-a dezvoltat frumos, are niste poze superbe si iti demonstreaza ca daca vrei ceva cu adevarat poti.

O sa imi faca placere sa asist la „batalia” dintre chefi si bucatari,sa incerc lucruri pe care cu siguranta pana acum nu am avut increderea in cei de la bucatarie sa le incer. Seara se termina cu o muzica pe care o asculti cu placere si iti face pofta de gatit si de romanticism. „Asa ca vino sus daca ploua” dar la ceva parizian..

P.S. 1.: pe „vedetele”  locale ar trebui sa le invete cineva cum sa se afiseze in public si cum sa zambeasca cu toate ca poate sunt obisnuite doar cu „saibe si piulite”, dar sa razi de Alifanitis mi se pare…
P.S. 2 : masterchef nu se compara cu topchef!!!

P.S.3: Nu ma pot obisnui cu ideea ca vine Craciunul si mi-as dori zapada, plus ca mai nou vad multi brazi si imi imaginez linistea din zilele de sarbatoare.

Lasă un răspuns

