Cotizatie aniversara

11 Dec

Cum e vorba „stra-veche” ? „Mai bine mai tarziu decat niciodata”.

Trebuie sa te gandesti si la viitor si sa pui banutul la saltea sa il ai in caz de orice, dar nu si de ziua ta cand te gandesti doar cum sa te petreci si unde. Dupa multe mesaje si telefoane de la multi ani,multe glumite cu imbatranirea, a venit cel mai frumos moment si cea mai buna gluma! De ce sa ma gandesc la pensie dupa o anumita varsta care incepe cu 5 si se termina cu 0? De ce sa imi fac problme pentru calcularea ei si de dosare si alte lucruri doar atunci? Pot chiar din momentul in care am implinit frumoasa varsta de 30 de ani sa imi fac griji si probleme. Pentru asta le multumesc celor de la ING, care nu si-au gasit ispiratia si mi-au trimis urmatorul mesaj:

„Irina, de ziua ta iti dorim bucurii multe si griji putine. La multi ani si o zi frumoasa alaturi de cei dragi! Echipa ING PENSII”

Nu spun ca nu e un mesaj frumos, doar ca putea sa se opreasca la „echipa ING” fara „pensii”. Le spun si lor si voua, daca pana la varsta asta am ramas copil,nu cred ca se mai schimba ceva de acum inainte.

P.S.: pensie ma duc la cafea, mai asteapta!

Lasă un răspuns

