2012 in retrospectiva

31 Dec

 

Anul trecut ar fi trebuit sa cumpar 6 tramuri din San Francisco sa incapa toti cei care mi-au citit blogul. Anul asta imi trebuie cel mai nou Boeing 787 Dreamliner care poate transporta 250 pasageri si sa fac 6 drumuri sa pot sa transport 1,400 de oameni care au intrat sa citeasca parerile mele.

Daca la finele anului trecut imi propuneam sa ajung in San Fracisco sa ma dau cu tramul de acolo si sa va fac in ciuda,asa putin. Nu am ajuns decat la Lisabona si m-am dat acolo cu tramul!  Anul care vine as vrea o calatorie „first-class” cu avionul spre o destinatie mai exotica.

Mai jos aveti urarea mea:

„Sa fiti sanatosi si fericiti, iubiti si respectati! Sa mai intrati sa mai cititi si sa mai comentati! Sa aveti vise pe care sa le impliniti si sa fiti oameni minunati! Va multumesc ca ma cititi! La multi ani!”

Lasă un răspuns

