Belive

31 Ian

Ieri imi spunea cineva ca toata socializarea s-a mutat pe facebook, ca in zilele noastre e cel mai bun loc de „mingle” si de pick-up. Tot ce iti trebuie e numele cuiva si afli tot, ba mai mult te convingi daca aveti sau nu ceva in comun. M-am tot gandit daca e asa si daca in mare parte acolo se indreapta „tinerii” din ziua de azi. Trimiti un „poked” pe facebook si te-ai scos! Daca e „poked” inapoi e deja rezolvata toata problema. Am ajuns la concluzia ca nu mai are lumea timp si prefera sa stea pe facebook sa vada ce fac cunostintele si tarziu in noapte la o barfa cu prietenii deschizi iar pagina sa iti susti spusele.

Involuntar m-am gandit la biletelele din timpul orei, plimbatul de la scoala-acasa,cu mesajele de „noapte buna”, cu scosul la cofetarie, mersul la un film, plimbatul prin parc si povestitul despre ce nu iti trece prin minte,cu rasul pana te doare burta de la diferite prostii. M-am gandit la momentele faine cand stateai langa un fix si verificai daca are ton. Mi-am adus aminte cum imi spunea mama ca poti sa cunosti pe cineva accidental in momentul in care cobori din autobus si ce te faci ca  nu stii cum il/o cheama, nu stii nimic. Te dai jos la urmatoarea statie sau iti vezi de drum?

Imi plac desenele la nebunie si da inca mai plang cand Bambi isi striga mama. Azi un mic filmulet mi-a aprins o speranta ca poate o viitoare generatie, va afla ce inseamna perseveranta si cum se manifesta „fluturii in stomac”. Va invit 6 minutele sa vedeti cu Pixar si Disney reusesc sa va faca sa credeti din nou in ceva mai bun.

Paperman

P.S.: e nominalizat la Oscar 2013 la scurt metraj! Have fun!

Un răspuns to “Belive”

  1. maria Februarie 3, 2013 la 9:44 pm #

    Subscriu, draga mea. As adauga la,,fluturii in stomac” amintiti de tine si parfumul reavan al pamantului din diminetile de primavara si boabele de roua de pe frunzele de liliac…

Lasă un răspuns

