Fara idee

25 Apr

Momentul in care nu ai deloc inspiratie si orice ai scrie ti se pare lipsit de culoare si substanta. Momentul in care nu ramai fara cuvinte doar nu ai putea sa ti le exprimi la adevarata lor valoare.

V-as putea spune cum nu stiu sa dau cu spatele, cu ma enerveaza cei la care le-a „luat mamica lor strada” , despre cum imi e frica sa nu imi intre in masine diferite gaze care s-ar putea sa imi ajunga in urche/gat/nas, despre muzica buna care uneori lipseste de la radio… Dar nu v-as spune nimic nou!

V-as putea spune despre cum mai nou am grija de ce mananc si fac de mancare de 3 ori pe zi, cum cola nu mai exista in alimentatie si cum ma pedepsec cu fructe sau legume dupa ce am gresit intr-un weekend in care am exagerat cu mancare, cum nu lipsesc 5 litri de apa pe zi, despre faptul ca nu am mai mancat Mc/kfc din octombrie si desi mi-am dat termen pana in mai cred ca o sa il extind la un an, pentru ca nu imi lipseste.

V-as putea spune despre ceva nou in viata mea desi poate sunt prea marunte sa le exemplific sau sa scriu despre ele in fiecare zi si cu toate aste nici o zi nu seamana cu cea de ieri. V-as putea spune minciuni dar mi-am dat seama ca nu imi plac si nici nu imi irosesc timpul spunandu-le iar daca trebuie sa le ascult, gasesc butonul de off si nu mai devin atenta.

V-as putea spune ca imi lipsesc anumite persoane, dar cred ca si voi aveti momente in care va lipseste cate cineva sau ceva chiar daca e chiar langa voi. As putea sa imi cer scuze, dar de fiecare data cand grsesc recunosc si inevitabil imi cer scuze, poate uneori mai mult decat ar trebui…

Va spun doar ca am invat in final sa ma bucur de ce e al meu, oricat de marunt ar fi. Am invata sa fiu egoista uneori pentru ca egoismul la mine nu era nici macar ca defect. Am invat sa nu imi pese de viata altora si sa nici nu comentez anumite decizii pe care ei le fac, doar daca mi se cere un sfat.

Vreau doar sa le spune celor care mi-au intrat la un moment dat in suflet ca inca mai sunt acolo!

Lasă un răspuns

