Varsta la care…

24 Iul

De mult, de foarte mult timp nu m-am mai distrat asa de bine cum am facut-o in weekend la o draga prietena la nunta.
Nu va spun ce stres a fost cu 2 zile inainte si sincer nici eu nu stiu cum de am fost asa de calma la toate provocarile. Oricum mi-a facut placere sa ii fiu alaturi.

Chiar daca a fost „nunta”, petrcerea a durat pana dimineata la 6 si revenirea a durat 3 zile. Am incercat sa ma simt bine si sa ma distrez maxim,mai ales dupa zilele in care in cea mai mare parte am raspuns cu „da,pui”. Mai ales cand si in timpul aperitivului mai aveam task-uri de facut. Asa ca dezmatul a fost total.

Cu toate astea ajungi la o varsta la care ar trebui sa iti menti calmul si sa te opresti la timpul potrivit.
Atat timp cat varsta incepe cu 2 inca esti safe. Se da vina pe tinerete, pe nebunie, pe lipsa de experienta.
Cand incepe varsta cu 3 nu mai ai nici o scuza. Trebuie sa fi atent la ce vorbesti, cu cine vorbesti si cat de tare te distrezi altfel ajungi la „inca nu te-ai maturizat” sau risti sa te faci de rusine. Oricum cred ca nu varsta conteaza cand stii sa te distrezi. Nu stiu alti cum sunt, dar eu vreau sa cred ca mai am o scuza, simpatia. Daca esti tu si daca reusesti sa ii faci si pe alti sa te vada fara fite si natural, ai scapat.

Dimineata dupa nunta, m-am trezit cu chipul unei baby, plin de fericire si asta a ramas dupa petrecerea anului. Asa ca rad cu tine si glumesc…

Lasă un răspuns

