3 in 1

15 Mar

Si e un fel de sampon cu balsam si masca de protectie. De ce? Pentru ca nu am mai scris de mult si poate sunt multe de spus.

V-as spune de momentele in care stiu ca zambetul nu mi-l fura nimeni, ca am invatat ca probleme pot sa para mici si ca au tot timpul o rezolvare, ca am un anume playlist si in fiecare dimineata, pret de 15 minute trec prin toate starile posibile.
V-as spune ca am asa un dor si nu e vorba de o persoana, ci mai degraba de o lipsa a unui lucru pe care nu il pot descrie. V-as spune ca da, pot sa vorbesc fara perdea despre tot ce vreau sau mi-as dori sa am, ca as vrea sa musc mai tare si mai mult din viata.
Nu am scris pentru ca am considerat ca sunt lucruri prea marunte si nu merita atentie, dar surpriza de fiecare data cand imi vine sa vorbesc despre o idee de text am titlul si primele fraze si piesa cu care sa asociez si sfarsitul mai mult stiu ca ar placea. Am avut impresia ca orice cuvant as scrie s-ar interpreta si ca orice fel de aluzie ar merge fix la punctul ochit, oricum merg si oricum se simt asa ca de ce sa imi para rau ca pe langa amintire, imi mai ramane si ceva scris.
De data asta nu va tin mult, puteti sa o considerati o reintroducere, vara asta cel putin o sa incer sa va fac putin mai curiosi. Stiu ca ati putea intelege ca sunt cu capul in nori sau poate nu ati inteles nimic. Poate chair sunt asa putin sarita de pe fix, dar am si idei clare si teluri de atins si mai mult nu as fi eu daca nu as fi asa.
Pas cu pas pana aici si de acum doar sa descopar cu ce buton de pe tastatura sa incep.

Lasă un răspuns

