Missing you is what I do

28 Mar

Cica norocul si spiritul de aventura primeaza, sa nu uitam de darul premonitiei si de aici incepe povestea de azi.
O poveste care are legatura si cu realitatea. Pe la 9 dimineata primesc un mesaj de la un prieten drag sufletului meu, care printre cuvinte de cearta, ca e 9 si s-ar putea sa dorm imi spune:”missing you is what I do”! Normal ca l-am sunat si am povestit cam o jumatate de ora dupa care viata contidiana si jobul au pus punct conversatiei, dar de aici a inceput si visul.

Ca da, fericirea e diferita pentru fiecare din noi si fericirea mea nu seamana cu a ta sau a lui, e a mea si pe mine lucrurile marunte si dragi mie ma fac fericita si nu ar putea sa te faca si pe tine la fel de fericit. Dar cred ca fericrea se schimba o data cu maturizarea si incepe si cu ceea ce te face sa te simti confortabil. De aici te gandesti ca o data ce te-ai maturizat ai putea si sa faci ceea ce iti doresti sau cel mai normal sa spui ceea ce vrei si ai fi si mai fericit. Nimic mai simplu, dar mai trebuie sa ai si putin tupeu.

Si ajung sa ma gandesc la ce duc dorul, imi dau seama ca mi-e dor si de mine si ca as vrea sa imi iau campii si sa plec in lume si brusc ma trezesc spaland vase si zic plec dupa ce spal vasele, defapt plec dupa ce fac curatenie, stai ca nu pot azi ca mai am treaba si oricum nici weekend nu, ca am planuri si uite asa trece vremea si nu plec. Si nu plec nici peste un an, ca am alte lucruri marunte care ma fac fericita si nu mai vreau sa plec. Si dupa ceva timp apare regretul ca macar in vacanta ma puteam duce si era mai bine. Si dupa te trezesti din vis si esti deja pe drumul spre un chef fericita ca iti sta bine rochia sau ca ai primit un compliment. Si defapt nu esti asa de fericta si stai intr-o stare latenta si astepti momentul in care toti factorii iti sunt favorabili sa poti spune sau sa poti face ce vrei.

Si e si primavara si crezi ca starea asta e de la astenie si mai mult stii ca o sa treaca.
Dar vorba cantecului: „au innebunit salcamii si tu vrei sa fiu cuminte??”

Lasă un răspuns

