Inspiratie – part two

5 Feb

I have a friend, da stiu toti avem si la toti ne place ca ii avem. Doar ca daca e sa va povestesc de ea, ati spune ca e mai mult o cunostinta, mie imi place sa ii spun friend. Nu ne-am vazut de ceva vreme, desi facebook-ul ne tine pe amandoua la curent cu viata celeilate. Intotdeauna am admirat-o, pentru tatuajele colorate, pentru tusoarea crazy pe care o are, pentru faptul ca lega perfect cuvintele romanesti cu Beverly Hills. Si nu, nu e un mod wierd de a vorbi, pentru unii exprimarea vine atat de natural incat te sperii.
Revenim, tot timpul mi-a placut stilul ei de a fi si imi place si acum sa stau sa o ascult. Nu de mult m-a invitat la ea acasa….a spectacular si nu e vorba de un masion, un aparment cochet, facut super trendy. Muza i-a dat ei intreg cornul norocului. Pe orice pune mana se transforma in gold si nu o sa intru in multe detalii despre viata ei sau joburile pe care le are. Eu la ea acasa, mi-am dat seama ca e foarte misto sa fi tu, sa iti pui ce culoare vrei pe pereti, sa porti ce vrei,sa lasi mana sa deseneze si sa fie atat de misto, ce iese, incat sa te fillup with joy.
De cand am fost la ea, ma gandesc la mine, la ce imi place mie, la ce as vrea eu, mi-a dat o stare de bine pe care o port de ceva zile si e asa de misto sentimentul ala de impacare si accepare de si cu sine, vi-l recomand.

O poezie celebra incepe asa : „All the world’s a stage, And all the men and women merely players; They have their exits and their entrances, And one man in his time plays many parts…” Tot timpul m-a gadit la rolurile pe care le jucam in viata noastra si a celorlalti, acum parca incep sa inteleg rolul meu si it feels so damn good! Tu il stii pe al tau?

Un răspuns to “Inspiratie – part two”

  1. Alinuta Martie 18, 2015 la 3:42 pm #

    Uneori ne lipseste curajul de a fi noi insine !

Lasă un răspuns

