Ploaie de mai

1 Apr

Credeam ca am pierdut multe indeletniciri, printre care si asta cu scrisul, doar credeam. Am pierdut in schimb multe notite, care urmau sa devina postari, prin care urma sa iti spun cam tot ce simt. Urma sa iti spun ca mi s-a implinit un vis.

Toate fetele il avem la un moment dat pe Mc.Dreamy in vise, dar traim o perioada cu Mr.RightNow. Eu am crezut o vreme ca l-am gasit pe acel „el” si poate asta a si fost pentru cateva luni, dar cred ca dorinta mea copilareasca de a-mi demonstra ca se poate si ca exista a fost mai mare si am creat o alta imagine decat cea reala, cred. Spala, calca, gatea, era tandru, atent, jovial, ingaduitor, prietenul cel mai bun in timpul zilei si amantul perfect noaptea si peste toate astea era si iertator. Meniul complet… O privire si zambeam sau ma bucuram ca un copil mic si tamp, cand ma tinea noaptea in brate. Venea asezonat cu o stare de placut si de liniste. Poate asa e usor sa nu vezi cine si ce compromisuri face, si ai impresia ca totul e perfect si asa va fi si de acum inainte. Dupa urmeaza un gest, un cuvant si visul se pierde. Vroiam sa iti spun de mult, de el; sa iti arunc in fata toata fericirea mea; sa iti spun cum omul parca a schimbat totul in mine si parca mi-a redat increderea. Cred ca mi-a dat un avant, pentru ca le avem pe toate undeva uitate. Dupa cateva luni de prea bine, ramane zambetul pe buze si gustul de pelin. Puterea de a merge mai departe si increderea ca se poate visa din nou, parca sunt o carte pe care incep sa o citesc si in care incep din nou sa cred. Tot timpul am crezut in acel „happily ever after” si ca exista pentru fiecare dintre noi, mai multe incercari si dupa vine acea mare dragoste si ca nu vine doar pentru cateva luni sau ca o poti pune pe pauza si sa te intorci peste alte cateva luni. Nu de alta, dar prin simplu fapt ca ai plecat, nu prea mai ai la cine sa te intorci si e greu de crezut ca asta se poate numi iubire. Iti dai seama ca omul de langa tine e tot ce ai cautat si ti-ai dorit toata viata si pentru asta stai langa el, nu sa induri si sa fii calcat in picioare, ci pentru ca te iubeste si te accepta asa cum esti, pentru ca te sprijina si iti creste increderea.

Credeam ca am gasit omul de langa care sa nu mai plec niciodata si cu toate ca pare un vis, al meu Mc.Dreamy a existat si dupa e cam greu sa nu stii ce vrei si ce iti doresti, nu mai prea accepti compromisuri si te pregatesti incet pentru Mr.Right. Si uite asa ploaia cea rece de mai, e dusul racoros, pe care poate nu ti-l doreai, dar care te trezeste la realitate.

 

Lasă un răspuns

