Partea mea de nebunie…

28 Apr

In nebunia mea, mi-am dat seama ca nu sunt chiar asa de „dusa”, mi-am luat un timp pentru mine , pentru a ma reface si a intelege mult mai bine ce s-a intamplat. Nu ma refer aici la nimic altceva decat la viata. Mi-am dat seama ca se poate; ca ai un bagaj plin de amintiri frumoase si zambete si ca atat timp cat il ai e de bine. Ca avem puterea de a trece peste tot si nu facem altceva decat sa ne cunoastem mai bine.

Am puterea sa cred intr-o senzatie, un sentiment si mai mult sa cred ca nu poate fi totul asa de pe o zi pe alta, ca trebuie timp si ca timpul asta e de partea mea si nu am ce pierde. Da, uneori ma mai „doare capul” si stiu ca in momentul ala te gandesti la mine, dar am invatat sa zambesc si trece. Da, vorbesc singura prin casa, daca trebuie, pentru ca asa iti spun ce simt si ma calmez instant. Da, am puterea cumva sa cred in amintiri, senzatii, sentimente in nebunia noastra de a crede ca se poate, ca nu a fost doar un vis si ca putem fi fericiti, chiar daca nu impreuna.

Imi „ling ranile”, ma vindec in timpul meu, in spatiul meu si nu ma grabeste nimeni. Ce am invatat acum e ca pot intelege multe, mai multe decat as fi crezut si ca totusi cumva inca te inteleg si pe tine. Poate inca iti gasesc scuze si poate inca te mai cred, dar nu privesc in urma cu regret…

E despre timp si cu timpul toate trec si cumva totul se rezolva…

 

P.S.: Nu mai e nici pustiu, nici furtuna si nici nu ne mai tinem de mana…te sarut, pana suna…

Lasă un răspuns

