Despre ce vorbim?

13 Iun

Sunt momente cand toata lumea isi face scenarii, mai mult sau mai putin normale care nu o sa se intample niciodata in realitate(sau cel putin nu toate si nu asa cum ti-ai imaginat).
Prietenii mei stiu ca am castigat deja patru Oscaruri si ca deja pentru mine e „frectie la piciorul de lemn” sa imi imaginez tot felul de lucruri, cu toate ca le spun ca am o scuza fiind putin dusa, ei nu ma prea cred, dar parca nici eu tot timpul.
Dar, nu despre asta este vorba! Socul meu a venit in momentul in care nu ti le mai faci, momentul in care incepe linistea. Cum nu am mai trecut prin asta, m-am speriat am crezut ca s-a terminat totul. Se pare ca nu e asa, se pare ca e normal si poate nu o sa se termine niciodata, doar ca ma bucur de liniste. Nu stiu sa spun daca mai simt si nu stiu sa spun cum,cand si cat, spun doar ca e liniste si pace. Cica timpul schimba multe si nu sterge nimic, raman amintiri si senzatii, pleaca sentimente.
Primul lucru pe care il uiti e vocea!
E despre tine si despre increderea ca totul va fi bine, e despre puterea de a ramane tu in orice situatie!
Si cica pe vise nu se pune praful…

Lasă un răspuns

