Seen

29 sept.

Voi alea putine care stiti sa jucati jocul de single, fericitele de voi! Pe bune, imi dati incredere ca mai exista ceva sanse si pentru astea care nu s-au nascut cu „seen”! Spun asta pentru ca eu nu stiu sa il joc sau nu cred ca vreau! Pentru mine e simplu: daca imi place un el, raspund imediat la mesaj sau la telefon!
Voi astea cu „seen” stiti ca nu se face asa! Trebuie sa astepti 4 ore sa raspunzi la un mesaj si nu trebuie sa contina emoticoane(ce bine ca mie nu imi plac); ca trebuie sa astepti 2-3 zile sa raspunzi la un apel pierdut de la „ala”; ca nu trebuie sa mananci cu pofta la o prima intalnire; ca trebuie tot timpul sa fie doar dupa programul tau stabilita, aceasta intalnire(chiar daca nu ai nimic in agenda); ca e ok sa te culci cu el abia la a doua intalnire si dupa nici in ruptul capului sa nu dai nici un semn(suna el cica); ca e o relatie oficiala pentru el doar cand iti face cunostinta cu parinti lui. Mai presus de orice, trebuie sa fii pretioasa! Ete fis(cu i din a)!!!! Cum palaria mea, sa te tot joci??? Nu fa aia, nu zi aia, nu rade tare, nu asa nu pe dincolo! Si cand esti tu??? Si aici cred eu ca astea care nu ne-am nascut cu „seen” mai putem castiga si va spun cum: daca injur o fac de la inceput, nu o sa il sochez dupa ceva timp cand pentru o capsa pusa cobor sfintii si ma fac mahalagioaica; daca imi e foame, o sa mananc si shaorma ca nu am „mate fine”; rad cu gura pana la urechi pentru o gluma buna; sunt eu in orice moment si daca ii place o stie de la inceput si mai interesant o simti si tu!
Am auzit in ultima vreme si faptul ca daca un barbat(si da aici vorbesc de barbati, nu baieti!) te vrea stie ce are de facut si vine si de la mii de kilometri distanta sa te aiba! NNNNNUUUUU! Daca te place, iti trimite un mesaj si asteapta un raspuns care sa ii dea incredere, in nici un caz nu vrea ultimatumuri si reprosuri!
Inca una care imi place tare e aia cu „recucereste-ma”! Hahahhaha!!! Cum??? „Ala” deja te stie si cum dormi noapte si cu ce fata te trezesti dimineata si ce poate insemna „datul ochilor peste cap”! Cu toate ca stie ca poate tie iti plac trandafirii, iti cumpara lalele ca i-a placut lui mai mult buchetul si ca pentru el tot flori sunt si gestul conteaza! Se „lupta” pentru tine la inceput, cand vrea sa te cunoasca, sa te aiba, sa fi a lui. Dupa, pentru el faptul ca a venit la intalniri sau ca ti-a trimis mesaj e tot acolo! Ala pe cal alb e doar in povesti, iar in viata reala alegi doar in momentul in care deschizi usa, daca iti place sau nu si cam atat! Nu are escavator sa iti faca curtea! Nu esti o cetate medievala si el trebuie sa dea batalii! Iar daca decizi ca nu iti place e foarte simplu: singurul, dar singurul lucru care se schimba e statul de „single” din „intr-o relatie”! Maine e tot luni sau marti si tot aceeasi treaba o ai de facut, trebuie sa ai grija de tine, sa iti faci treaba, sa mananci, sa iesi cu fetele si sa dormi! Restul, tot se rezolva cumva!

Un răspuns to “Seen”

  1. Monica SIncu septembrie 29, 2016 la 10:02 #

    Bine spus! Si adevarat!

Lasă un comentariu